سد معبر دغدغه ای برای شهروندان 
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
در خصوص رفع سد معبر، شهرداری یاسوج با همت شهرداری نواحی ، نیروی انتظامی و پلیس راهور در راستای رضایت شهروندان همه تلاش خود را داشته است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ احمد داورخواه شهردار ناحیه یک با اعلام اين خبر گفت :وانت‌های سیار دستفروش با سد معبر در برخی از معابر شهر یاسوج باعث ایجاد گره های ترافیکی، بروز مشکلات و گله مندی شهروندان شده است که اکثر وانت ها متعلق به میوه فروشان شهر هستند.

وی افزود: ازدحام ‏وانت های میوه فروشی در بسیاری از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر منجر به ‏ایجاد ترافیک شدید شده است و تردد خودروها را ‏با مشکل مواجه کرده است. برخی شهروندان نیز رعایت حال دیگر رانندگان را نمی کنند و برای خرید از وانت باری که خود حاشیه زیادی از معبر را اشغال کرده است از داخل خودرو دستور خرید میوه «با طعم خطر و تصادف» را می‌دهند.

شهردار ناحیه یک در خصوص مخاطراتی که کارکنان سد معبر پیرامون این موضوع با آن روبه‌رو بوده اند اشاره کرد و افزود : کارکنان شهرداری صدمه‌های زیادی در هنگام انجام وظایف خود دیده‌اند و اکثر اوقات راننده های خودروهای مذکور اقدام به زیر گرفتن پرسنل سد معبر شهرداری می نمایند. وی افزود: روز گذشته نیز دو مورد درگیری داشته ایم که منجر به ضرب و شتم، تعقیب و گریز، زیر گرفتن و صدمه به مامورین و خودرو های شهرداری و راهنمایی رانندگی گردیده است.

ایشان تاکید داشت : ضمن شناسایی هرگونه سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان ،میوه فروشی ها، البسه فروشان، لوازم خانگی هاو… اخطاریه لازم ،ابلاغ و درصورت عدم توجه، لوازم آن‌ها جمع‌آوری و ضبط خواهد شد.

شهردار ناحیه یک شهرداری یاسوج به نصب بنر های ترحیم و تبلیغات محیطی بدون مجوز اشاره کرد و افزود:

یکی دیگر از مصادیق آشکار نادیده گرفتن حقوق شهروندی ،نصب تابلو در معابر و نیز نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته ای که باعث نا زیبا شدن چهره بصری شده است و خصوصا بنر های ترحیم در معابر و میادین اصلی شهر که موجب افسردگی عمومی می گردد و علاوه بر آسیب به زیبایی سیما و منظر شهری، در برخی مواقع برای شهروندان حوادث و خطراتی نیز به وجود می‌آورد که شهرداری نواحی شهرداری یاسوج با این موضوع برابر مقررات و جهت احترام به حقوق شهروندی برخورد قانونی لازم را بعمل خواهد آورد و از مردم شریف و فهیم شهر یاسوج انتظار می رود همکاری لازم را داشته باشند.

وی در خصوص فروش گیاهان کوهی نیز افزود:در بحث جلوگیری از فروش گیاهان کوهی و برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی تلاش و جدیت بیشتری داریم و نظارت مستمر پرسنل گشت اجرائیات در خیابان سینما باعث شده تا فروشندگان گیاهان کوهی ابتدای ورودی پارک چشمه نباتی واقع در خیابان جمهوری را جهت ادامه کار خود انتخاب نمایند که امید است سایر دستگاههای مسئول از جمله منابع طبیعی و محیط زیست نیز با تلاش بیشتری جهت جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و منع چیدن گیاهان کوهی همکاری نمایند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.