۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

به گزارش پیوارنیوز/ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون یک هزار و ۴۴۸ نفر از بی سوادان و کم سوادان این استان در دوره های مختلف سوادآموزی نام نویسی کرده اند. سید حمدالله خواهش نیک اظهار داشت: این تعداد شامل ۴۹۶ نفر در دوره سوادآموزی، ۵۴۲ نفر در دوره […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز/ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون یک هزار و ۴۴۸ نفر از بی سوادان و کم سوادان این استان در دوره های مختلف سوادآموزی نام نویسی کرده اند.

سید حمدالله خواهش نیک اظهار داشت: این تعداد شامل ۴۹۶ نفر در دوره سوادآموزی، ۵۴۲ نفر در دوره انتقال و ۴۱۰ نفر در دوره تحکیم سواد است.

وی افزود: نام نویسی از بی سوادان و کم سوادان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه ملی سوادآموزی انجام می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حجم ابلاغی سوادآموزی سال ۱۳۹۸ این استان چهار هزار و ۵۶۴ نفر در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد است.

خواهش نیک عنوان کرد: نام نویسی از بی سوادان و کم سوادان کهگیلویه و بویراحمد در دوره های انتقال و تحکیم سواد تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ و در دوره سوادآموزی نیز تا ۳۰ دی ماه امسال ادامه دارد.

وی ابراز داشت: امسال سرانه سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد هفت میلیون و ۹۲۰ هزار ریال است و از ۲ طریق برون سپاری به مؤسسه ها و تشکل های مردم نهاد و واگذاری به معلمان انجام می شود.

خواهش نیک گفت: امسال ۲ مرکز یادگیری محلی جدید ویژه سوادآموزان در شهرستان های بویراحمد و باشت ایجاد و راه اندازی می شود.                                                     انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.