دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
حجت الاسلام نصیرالاسلامی به همراه معاونین خود با نماینده مقام ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و آخرین گزارشات عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حوزه های قرآنی ،فرهنگی ،اجتماعی و عمرانی در موقوفات و بقاع متبرکه را ارائه نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  آیت الله سید نصیر حسینی ، امام جمعه شهر یاسوج ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده این اداره کل ، در برگزاری هرچه بهتر ضیافت ماه مبارک رمضان و آغاز بهار طبیعت اذعان داشت : امامزادگان ظرفیت ارزشمند و پایگاه فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند که با مدیریت صحیح در شناخت کرامات این امامزادگان باعث می شوند تا مردم در مسیر معنویت و هدایت گام بردارند. این ها مثل یک مبلغ مخلص در جامعه مدام و مستمر عمل می کند و کرامات زیادی را مردم از این ها می بینند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دین اسلام را خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام دانستند و خاطر نشان کرد: دشمنان همواره تلاش میکنند که مردم را از مظاهر دینی و اعتقادی سست و بی انگیزه کنند و در این زمینه هزینه های گزافی انجام دادند ولکن امامزادگان با تاثیراتی که بر روی اعتقادات مردم داشته است تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب نمودند .

امام جمعه شهر یاسوج نقش مسئولین بویژه مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را بعنوان متولی امر ، خطیر و حساس عنوان کردند و گفت : باید در ساماندهی امامزادگان تلاش مضاعف شود و زیر ساخت دینی ، اجتماعی ، فرهنگی و اجتماعی در امامزادگان فراهم شود، ساخت حرم و زائر سرا و امکانات رفاهی در آن ها تقویت شود.

وی در ادامه تاکید داشتند : در فراهم نمودن این زیرساخت ها ، تبلور معماری اسلامی و هنر ایرانی اسلامی باید جذبه معماری و فرهنگی باشد تا این اماکن همواره معین این هنر به زائران و مراجعه کنندگان باشد.

آیت الله حسینی در این دیدار تصریح نمود : در انتخاب هیات امنای امامزادگان باید حساسیت لازم اعمال شود و از افراد جدید و مشتاق هیات و از جوانان فعالان و دلسوزان و عاشقان خاندان اهل بیت استفاده گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان برخی اماکن در استان به خصوص امامزاده عبدالله در مرکز شهر یاسوج را مورد توجه عموم دانست و عنوان داشت : امامزاده عبدالله (ع) در مرکز شهر یاسوج و در نقطه شروع مکان گردشگری آبشار یاسوج که از زائرن زیادی برخوردار است و بانی عمده مراسمات ملی و مذهبی می باشد که از مظلومیت خاصی برخوردار است و انتظار می رود پیگیری مسئولین استانی در رفع مشکلات زیرساخت های این بقعه متبرکه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.