۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

رضاخردمنددرگفت وگوباپیوارنیوز گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و هم اکنون در حال فعالیت است.  معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

رضاخردمنددرگفت وگوباپیوارنیوز گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان از ۱۸ آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح و هم اکنون در حال فعالیت است.

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمداظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه ها ۱۲ برنامه جنبی نیز در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری نشست‌‌ های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آئینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان را از جمله برنامه‌‌های جانبی در این نمایشگاه دانست.

شایان ذکر است، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از ۱۸ لغایت ۲۳ آبان همه روزه صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ پذیرای علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

انتهای پیام/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.