فراخوان حمایت از فیلم های ۱۰۰ثانیه ای منتشر شد
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ فرایند حمایت از تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای داستانی در استان از سوی این نهاد فرهنگی هنری آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد حسن محمودی با اعلام این خبر افزود: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان به موضوعات این فراخوان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده ایرانی( بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع )، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید و زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه ای است.

محمودی ادامه داد: فیلم‌سازان استان می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال کنند.

بنابراین گزارش جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

📞 ارسال فیلمنامه و دریافت فراخوان از طریق شماره: ۰۹۳۸۷۶۱۷۰۳۱

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.