آزادی دو معلم زندانی جرائم غیرعمد از زندان یاسوج
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
همزمان با هفته معلم صورت گرفت؛ همزمان با هفته بزرگداشت معلم در بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش ضمن برگزاری جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مربیان آموزشی، دو نفر از معلمین جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ درگرامیداشت هفته مقام معلم ضمن اجرای محفل انس با قرآن و برگزاری جشن منزلت معلم با حضور مدیران کل اداره آموزش و پرورش و زندان های استان از معلمان فعال در برنامه های آموزشی در زندان، مربیان نهضت سواد آموزی تجلیل و دو نفر از معلمان که محکومیت مالی داشتند از زندان آزاد شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در جمع زندانیان زندان مرکزی یاسوج ضمن تقدیر از مدیر کل و مجموعه زندان های استان بواسطه برگزاری چنین برنامه فرهنگی افزود: یکی از نتایج موفقیت دستگاه آموزشی و پرورشی، کاهش آمار زندانیان است.

وی گفت: علاوه بر کار معمول آموزش در مدارس، با انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل زندان‌ها، آموزش در سطوح مختلف به زندانیان را در دستور کار داریم و این تفاهم نامه همچنان با قوت باقی است.

جمالی با بیان این نکته که بهترین روز برای ما زمانی است که زندان‌ها را خالی از جمعیت ببینیم ادامه داد: تربیت خوب دانش آموزان مستلزم همکاری هماهنگ خانواده‌ها، مسئولین و دیگر دستگاه هاست که اگر این مهم انجام شود بی شک یکی از نتایج آن می‌تواند کاهش بزهکاری و خلوت شدن زندان‌ها باشد.

مدیر کل زندان های استان در حاشیه این برنامه و در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای استان گفت: آموزش به زندانیان در سطوح و حوزه‌های متعدد به صورت رسمی و غیر رسمی انجام می‌شود.

بیژنی ادامه داد: در سال گذشته ۶۵مددجو در کلاس‌های بی سوادی، تحکیم و انتقال شرکت کردند.

وی افزود: هم اکنون مددجویان در یک مرکز یادگیری در زندان مرکزی یاسوج در زمینه حرفه آموزی و سوادآموزی مشغول یادگیری هستند.

بیژنی افزود: در هفته معلم دو نفر از معلمان محکومیت های مالی و جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ بدهی و اخذ رضایت شکات از زندان آزاد شده اند ضمن اینکه تسهیلات حقوقی ویژه ای نیز به معلمان واجدالشرایط اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.