دهه كرامت، روزهای شاد قلوب مؤمنين از ميلاد دو ولی نعمت سرزمين ولایت مدار ايران
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد : حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی با صدور بیانیه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت ثامن الحجج(ع) ، آغاز دهه کرامت را گرامی داشت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت الاسلام نصیرالاسلامی در این بیانیه ضمن تبیین برنامه های بقاع متبرکه در گرامیداشت دهه کرامت ، وجود پربرکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خاک ایران را لطف و کرامت الهی دانست .

در متن این بیانیه آمده است :

دهه كرامت، ايام ميلاد دو ولي نعمت سرزمین مقدس ایران اسلامی ، حضرت امام رضا عليه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و نزول نعمت ولايت و کرامت بر مسلمانان به ویژه دختران امت اسلامی این خاک عزیز مزین شده است.

این دهه خجسته و پربرکت فرصت و ظرفیت مناسبی برای آشنایی و درک هر چه بیشتر مبانی و آموزه های دین مبین اسلام و سیره متعالی امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کریمه اهل بیت ، بانوی مطهره ، حضرت فاطمه معصومه (س) بوده که فرد فرد جامعه امروز باید در مسیر بهره گیری از این آموزه ها پیشرو باشند.

تکریم و تعظیم ایام دهه کرامت زمینه ساز شرایط مناسبی است تا متولیان فرهنگی و نهادهای دینی و مذهبی در جهت تقویت عقاید دینی جوانان و تعمیق باورهای دینی جامعه بهره لازم را ببرند. در همین راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های متنوعی از جمله مراسم غباروبی امامزادگان و گلزار شهدا ، محافل انس با قرآن کریم ، تجلیل از خادمین و هیات امنا بقاع متبرکه ،همایش روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه، برنامه قرار دوازدهم و جشن بزرگ ولادت امام رضا (ع) را در ۱۲ امامزاده شاخص در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.