تقدیر مدیر کل جدید از دو مدیر کل اسبق / قافیه و ردیف معلمی عملیات وعده صادق / شاخص معلم نمونه کشوری چه بود؟
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
مراسم هفته معلم و آئین تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی ، استانی و کشوری شهرستان بویراحمد ، با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد ، سرپرست آموزش و پرورش استان و دو مدیر کل سابق و اسبق و مشاور فعلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل نوسازی مدارس در محل سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دراین آئین محمد جمالی ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان، با اشاره به حضور سید علی محمد دانشی، مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان و مشاور فعلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: اولین ابلاغ را از جناب آقای دانشی دریافت نمودم و به من توصیه نمود و از آنجایی که به من اعتماد و لطف داشت بیان کرد که وقتی من مدیر کل شدم باید شما در کنارم باشید.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به حضور مدیر کل سابق آموزش و پرورش در جلسه هم اشاره کرد و افزود : جناب آقای عزت خواه چند سالی را که در کنارش بودم بجز پاکی و صداقت از وی چیزی ندیدم .

وی ضمن تمجید از از فرهنگیان شاغل و بازنشسته و همچنین حضور دو مدیرکل سابق و اسبق در این آئین گفت: این دو عزیز حق بزرگی بر گردن من دارند که لازم دانستم از این بزرگواران یاد کنم.

شهید مطهری ملاک است

مشاور استاندار و مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان هم در این آئین ضمن تبریک هفته معلم و لزوم مجاهدت در تعلیم و تربیت، افزود: رمز موفقیت شهید مطهری در آیه معروف ” اَلَّذِینَ جاهَدُوا فِینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا ” (و آن‌ها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.) است.

سید علی محمد دانشی ضمن برشمردن ویژگی‌های شهید مطهری به آثار بر جای مانده از وی تاکید کرد و گفت: این شهید والا مقام علیرغم فشار‌هایی که از طرف ساواک بر وی وارد می‌شد، اما در بیان نظرات مبتنی بر دین اسلام خود دست برنمی داشت.

دانشی با بیان جمله رهبری که کتاب‌های شهید مطهری را ملاک می‌داند، اظهار داشت: شهید مطهری کتاب‌های حکایت‌های کوتاه داستان و راستان، کتاب فلسفه حجاب و بسیاری آثار دیگر را نوشت ضمن اینکه در بلند مدت هم مبارزه با غرب و شرق را دنبال می‌کرد.

وعده صادق از کلاس درس صادق بیرون آمد

در ادامه این مراسم مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز معلم گفت: این روز‌ها همه دنبال قافیه و ردیف هستند که در مورد مقام معلم چه بگویند در حالی که پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند: خدا و فرشتگان حتی مورچه در لانه اش و ماهی در دریا بر کسی که به مردم خیر و نیکی می‌آموزد، درود می‌فرستند. ولی نه برای هر معلمی بلکه برای معلمی که در کلاس علم نافع تدریس می‌کند.

حسنعلی عزت خواه افزود: این روز‌ها در مورد عملیات “وعده صادق” سخن می‌گوییم و باید بدانیم که تفکر و طراز این وعده صادق از کلاس درس صادق برآمده است.

عزت خواه ادامه داد: معلم امروز باید مقتضیات زمان را بداند متناسب با آن علم کسب کند و بیاموزد. معلمین معمار مرز‌هایی هستند که به خوبی از آن‌ها دفاع می‌شود و باید قدردان آن کسانی باشیم که سوخت این موشک‌ها را از کلاس درس تامین می‌کنند.

معلم نمونه کشوری پس از ۱۰ سال

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این آئین گفت:به منظور گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و همچنین هفته معلم در بیش از ۵۰۰ مدرسه این شهرستان بیش از ۴۰۰ برنامه برگزار شده است.

داستار با اشاره به معلم نمونه کشوری این شهرستان پس از ۱۰ سال افزود: در این آئین از خانم انجم روز به عنوان معلم نمونه کشوری و همچنین ۳ معلم نمونه استانی و ۸ معلم نمونه شهرستانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.