بازدید فرماندار بویراحمداز حوزه های اجرایی امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
فرماندار بویراحمد امروز پنجشنبه عصر ۳خردادماه تعدادی از حوزه های اجرایی امتحانات نهایی این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر مهدوی مطلق فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در راستای پیگیری به منظور ایجاد فضای آرام و به دور از استرس از بعضی از حوزه های آزمون امتحانات نهایی این شهرستان بازدید نمود.

در این بازدید که داستار مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ،محمودزاده مدیر سنجش اداره کل آموزش و پرورش استان و دیگر عوامل ستاد برگزاری امتحانات شهرستان بویراحمد همراهی نمودند فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت : به جهت رفع نگرانی اولیاء دانش آموزان و ایجاد آرامش بعضی از حوزه های امتحان نهایی دانش آموزان را مورد بازدید قرار دادیم خوشبختانه شرایط بسیار خوب و مطلوبی برای برگزاری امتحانات نهایی فراهم شده است و مشکل خاصی را مشاهده نکردیم و می‌طلبد از زحمات مجموعه پرسنل آموزش و پرورش در سطوح مختلف تشکر نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این بازدیدگفت: در شهرستان بویراحمد بالغ بر ۱۵ هزار دانش آموز روزانه و داوطلب ترمیم معدل در قالب ۹۰ حوزه امتحانی در ۴۶ حوزه اجرا در امتحانات نهایی که عصاره سال تحصیلی می‌باشد ، شرکت می نمایند.

صالح داستار افزود : امتحانات نهایی خرداد ماه سال جاری متفاوت از سالهای گذشته به صورت استاندارد و کشوری و تصحیح اوراق به صورت کاملاً الکترونیکی و در خارج از استان انجام میشود.

داستار در ادامه اظهار داشت : خانواده ها و اولیاء گرامی دانش آموزان ایجاد فضایی کاملا آرام و دور از استرس را برای دانش آموزان توصیف نمایند.

وی در پایان تصریح نمود : در دو ماهه اخیر تلاش فرماندار بویراحمد در پیگیری رفع مشکلات تجهیزات و نیازهای فیزیکی حوزه های امتحانی از طریق استاندار محترم و آموزش و پرورش استان مثال زدنی و بر کسی پوشیده نیست و با پیگری جدی ایشان و دستور استاندار ارزشمند استان خوشبختانه قریب دو هزار صندلی تاکنون از سوی نوسازی مدارس استان تهیه و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد قرار داده شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.