داستار:پویایی آموزش و پرورش هر جامعه مستلزم همراهی مردم آن جامعه می‌باشد/پاک کردن ذهن مردم از مسائل سیاسی در آموزش و پرورش بویراحمد را رسالت خود میدانم
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
دردومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش بویراحمد عنوان شد: دومین جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور اعضای ستاد و راهبران و مدیران مجتمع این شهرستان روز ۸خردادماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت :خدای متعال نخستین معلم ماست پیامبران را فرستاد تا این نقش را داشته باشند و ما نقش پیامبران را بازی می کنیم ما معلمان امانت دار هستیم باغبان استرس خاص خود را برای به ثمر نشستن درختانش دارد بنابراین ما امانت دار انسان هایی مثل سردار سلیمانی و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی هستیم.

صالح داستار افزود : مردم ما مردمی مستعد و دارای ظرفیت های متفاوت می‌باشند باید به دنبال کشف استعدادهای نهفته باشیم  و زمینه شکوفایی را فراهم نماییم.

 

داستار اظهار داشت : آموزش و پرورشی موفق هست که قائم به مردم آن جامعه باشد اگر مردم جامعه همراهی لازم را داشتند آن آموزش و پرورش پیشرفت لازم را خواهد داشت و در واقع پویایی آموزش و پرورش هر جامعه مستلزم همراهی مردم آن جامعه می‌باشد .

وی پاک کردن ذهن مردم از مسائل سیاسی در آموزش و پرورش بویراحمد را رسالت خود دانست و تاکید کرد: اگر آموزش و پرورش وارد حاشیه های سیاسی نشود و به دنبال شایسته سالاری باشد نگرانی مردم برطرف می شود و از توقعات غیر منطقی آنها کاسته می شود.

وی تصریح کرد: خدمات آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست بنابراین همه آحاد جامعه مامور به همراهی هستند.

داستار در ادامه ابراز داشت : در بحث ثبت نام کتب درسی عقب هستیم مدیران مجتمع ها و راهبران آموزشی روزانه باید ثبت نام کتب درسی را رصد نمایند و همچنین ثبت نام کلاس اولی ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

وی گفت: باید ثبت نام دانش آموزان را به صورت تجمیعی در مدرسه پیگیر باشیم و انجام دهیم.

 

وی اضافه کرد:عملکرد همکاران مورد نظر خواهد بود قطعاً نیروهای ناکار آمد در حوزه های مدیریت مدارس قرار نمی گیرند و دفاع از افراد و نیروهای ضعیف کاری بیهوده و نادرست هست متاسفانه شاهد عملکرد خوب مجتمع ها نیستیم مجتمع ها باد معرف توانمندی ها مدارس تحت پوشش خود در حوزه های مختلف باشند قطعاً در این خصوص تجدید نظر خواهد شد.

 

سرپرست حوزه معاونت آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت : راهبران و مجتمع ها روزانه باید کارتابل خود را مشاهده نمایند و به دستور العمل ها و بخشنامه ها به موقع پاسخ دهند.

سعید پادیز افزود : تعامل راهبران آموزشی و پرورشی و مدیران مجتمع آموزشی و تربیتی لازم و ضروری می‌باشد و ثبت نام کتب درسی و دانش آموزان پایه اول و همچنین سنجش نوآموزان بدو ورود را روزانه نظارت داشته باشند.

 

پادیز در پایان اظهار داشت: پیگیری کودکان بازمانده از تحصیل در اولویت کاری راهبران و مدیران مجتمع ها باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.