بازدید نماینده شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون در مجلس از برخی حوزه های امتحانات نهایی شهر یاسوج
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون از برخی حوزه های امتحانات نهایی شهر یاسوج بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ محمد بهرامی با همراهی مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برخی حوزه‌های امتحان نهایی پایه‌ دوازدهم بازدید و از نزدیک با برخی دانش‌آموزان، والدین، معلمان و عوامل اجرایی پیرامون شرایط برگزاری امتحانات و شیوه جدید ارزیابی برای ورود به دانشگاه، گفت‌وگو کرد.

نماینده شهرستان های بویراحمد ،دنا ومارگون پس از این بازدید در گفتگو با خبرنگاران روند برگزاری امتحانات را رضایت بخش ارزیابی و از تلاشهای مجموعه آموزش وپرورش و عوامل اجرایی برگزار کننده امتحانات تقدیر وتشکر کرد.

بهرامی با بیان اینکه نگاه به آموزش وپرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه ای امروز باید مورد توجه همه برنامه ریزان و تصمیم سازان قرار گیرد گفت: در شهرستانهای بویراحمد،دنا ومارگون در بحث فضاهای آموزشی و تجهیزات با مشکلاتی آموزش وپرورش مواجه است که برای برون رفت از وضع موجود تلاش خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم در حاشیه این بازدید گفت : هدف از بازدید مسئولین از حوزه های امتحان نهایی ، آگاهی از نحوه روند برگزاری امتحانات و سلامت و امنیت سئوالات و انتقال این آرامش و امنیت به سطح جامعه است.

محمد جمالی با بیان این نکته که خوشبختانه هیچ دغدغه ای برای برگزاری آزمون های نهایی در سطح استان وجود ندارد ، افزود : امتحانات در اوج امنیت و سلامت در ۲۹۵ حوزه امتحانی با حضور قریب به ۴۰ هزار دانش آموز در پایه های تحصیلی متوسطه دوم در حال برگزاری است.

وی اظهار امیدواری کرد : انتظار می روند خانواده ها ، محیطی آرام را برای دانش آموزان مهیا کنند تا با کمال آرامش در جلسات آزمون حضور پیدا کنند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از همراهی مسئولان استانی و نماینده شریف مردم شهرستانهای بویراحمد ،دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی ، گزارشی از مشکلات و نیازمندیهای آموزش وپرورش ارائه و خواستار پیگیری و همکاری جهت رفع آنان شد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.