اطلاعیه ها

حضور پرشور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری +تصاویر آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه امامت و ولایت دعوت وبیانیه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری درانتخابات دعوت آموزش و پرورش از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات دعوت استاد راهنمای حوزه علمیه قم از مردم برای حضور آگاهانه و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری پیشوا: جبهه انقلاب با همدلی پای کار هستند / موحد: ای جبهه ولایت این تذهبون! / خلقی‌پور: امشب منتظر اتفاق مبارکی هستیم تا جبهه انقلاب به تصمیم درستی برسند / شجاعیان: ۱۲ هزار عضو شورای ائتلاف استان و خانواده هایشان برای سردار قالیباف پای صندوق می آیند / نیکزاد: دلسوزان نظام به دنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس جمهور شهید بود بر روی دوش آقای دکتر قالیباف قرار بگیرد قالیباف با کارنامه ای درخشان، دارای برنامه برای پیشرفت کشور است با انتخاب قالیباف به عنوان رئیس‌جمهور تراز انقلاب، آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم

قالیباف با کارنامه ای درخشان، دارای برنامه برای پیشرفت کشور است
۰۶ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۵۷
نماینده اسبق مردم بویراحمد، دنا و مارگون، در جمع فرهنگیان حامی محمد باقر قالیباف : نماینده اسبق مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: قالیباف با کارنامه ای درخشان، برنامه ای مدون برای پیشرفت کشوردر دولت خدمت و پیشرفت طراحی کرده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  غلام محمد زارعی ، در جمع فرهنگیان حامی محمد باقر قالیباف در ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری، با اشاره به برابری و مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد:”نشان جمهوری اسلامی برابری و مردم‌سالاری دینی است. مردم‌سالاری نظام بر اساس دین و تکلیف است و حضور در انتخابات بر مبنای وظیفه و تکلیف دینی صورت می‌گیرد. نتیجه این وظیفه، تعیین سرنوشت مردم و جامعه است.”

غلام محمد زارعی، افزود: “ملت و شرایط کشور آمادگی برگزاری انتخابات را نداشت زیرا بسیار غیرمنتظره بود، اما با حضور مردم، این حادثه تلخ سبب حیرت جهانیان از رابطه مستحکم مردم و دولت شد. رهبر معظم انقلاب نیز بر اساس قانون اساسی انتخابات زودهنگام را انتخاب کردند و کاندیداها نیز برای ریاست جمهوری اقدام کردند.”

وی با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی گفت: “در مناظره‌ها سه دیدگاه وجود داشت که یک دیدگاه برای جذب آرای قشر خاکستری به تخریب و تهمت می‌پرداخت. ملت باید انتخاب درست و صحیح داشته باشند. دیدگاه صحیح این است که نباید خدمات نظام را فراموش کرد و آن‌ها را برای مردم تبیین کرد.”

زارعی به نقش قالیباف در دوران جنگ و پس از آن اشاره کرد و اظهار داشت: “دکتر قالیباف در جنگ هشت ساله مسئولیت‌پذیری و اقتدار خود را نشان داد و پس از پایان جنگ نیز در سن جوانی رئیس پلیس کشور ایران شد. وی در دوران عملکرد خود در نیروی انتظامی اقدامات مثبت و قابل تحسینی انجام داد و پلیس را در سطح منطقه به اقتدار رساند. در کلان‌شهر تهران نیز که جمعیت فراوانی داشت، به عنوان شهردار تهران، این شهر را به یک شهر پیشرفته و مدرن تبدیل کرد و توانست نام خود را در لیست افتخارات ثبت کند.”

زارعی ادامه داد: “ما به رئیس‌جمهوری نیازمندیم که کارنامه و برنامه داشته باشد. دولت خدمت و پیشرفت نیز باید سعی کند با عملکرد مثبت، به مردم خدمت کند و برای پیشرفت کشورمان تلاش کند. سرمایه اصلی مردم ایران هستند و رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مشارکت حداکثری، که همان حضور اکثریت مردم در انتخابات است، دارند.”

وی همچنین به ویژگی‌های انقلابی قالیباف اشاره کرد و افزود: “قالیباف به موازین انقلابی بسیار نزدیک است و در تمام کارنامه اجرایی و عملی خود به صورت جهادی کار کرده است. در مناظره‌ها نیز بدون هیچ حاشیه‌ای و با صبر، کارنامه خود را ارائه داد و نشان داد که تنها به پیشرفت کشور فکر می‌کند و این نشان از توانمندی وی برای ریاست جمهوری دارد.

مردم به دکتر قالیباف اعتماد دارند و فضای کشور به سمت وی اعتماد و اطمینان دارد.”

زارعی در پایان سخنان خود، به اهمیت مدیریت جنگ روانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: “برخی استاد جنگ روانی هستند اما قدرت عملی ندارند. باید با هوشیاری و تدبیر، این جنگ روانی را مدیریت کنیم و به سمت پیروزی حرکت کنیم.”

در این نشست حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان ویژگی‌های برجسته و توانمندی‌های این نامزد ریاست جمهوری پرداخت و اظهار داشت:

“محمد باقر قالیباف با تجربه‌ای غنی و کارنامه‌ای پربار، توانمندی و قدرت مدیریت خود را در تمامی مسئولیت‌های محوله به نمایش گذاشته است.

سید محمد دانشی رئیس کمیته فرهنگیان محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فرهنگیان نقش مهمی در شورآفرینی و مشارکت مردم در انتخابات دارند که در این برهه از زمان با احساس مسئولیت و موقعیت شناسی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری تلاش می کنند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.