نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج گشایش یافت
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ نمایشگاه با یک هزار و ۳۰۰عنوان کتاب در یاسوج گشایش یافت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛نمایشگاه کتاب با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی در سالن انتظار پایانه مسافر بری شهر یاسوج افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با یک هزار و ۳٠٠ عنوان و ۴٠ هزار کتاب در زمینه علمی، سیاسی، مذهبی، رمان و داستان به مدت یک ماه در معرض دید علاقمندان به کتاب قرار دارد.

امین درخشان با بیان این‌ که ۲۵ ناشر از استان‌های قم و تهران که در این نمایشگاه حضور دارند گفت: این نمایشگاه با تخفیف ۵٠ درصد که تخفیفی بی سابقه است از امروز ۱۳ خرداد تا هشتم تیر به مدت یک ماه ۹ صبح تا ۱۰ شب پذیرای علاقمندان به کتاب است.

درخشان تصریح کرد؛ این نمایشگاه مقدمه ای است برای نمایشگاه کتاب در مرداد ماه و زمان اجلاسیه شهدا برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: این آثار در زمینه علمی، سیاسی، مذهبی، روانشناسی، دفاع مقدس،تاریخی،رمان و داستان، شعر و ادبیات، کودک و نوجوان با تنوع و کیفت و محتوا قابل توجه در معرض دید علاقمندان به کتاب قراردارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.