حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز سامد استان
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
باهدف پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان صورت پذیرفت؛ سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان بود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ با هدف ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت، برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامانه سامد با حضور سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه ۱۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در محل استانداری انجام شد.

سید صدرا درست گفت: سامانه سامد نوعی ارائه خدمت است که مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات دولتی می توانند مطالبات و کارهایشان را پیگیری کنند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود : با حضور در محل این سامانه بستر پاسخگویی برخط به سوالات و ابهامات، ایده ها، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مجریان طرحها و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به صورت غیرحضوری فراهم گردیده که از این منظر حائز اهمیت می باشد .

درست در ادامه با اشاره به نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و حقوق شهروندی گفت : برقراري ارتباط از طريق سامانه سامد در فضای بهینه ميان متصديان امور و مردم با کاستن از مراجعات حضوری زمینه پاسخگويي مناسب به درخواستهاي متقاضیان و از اتلاف وقت و هزينه ها ممانعت نموده که این امر متضمن رعایت اصل عدالت اجتماعی در راستاي اجراي حقوق شهروندي و فرصت مساوي براي همه آحاد جامعه نقش مهمی ایجاد می نماید .

گفتنی است، با توجه به ضرورت و اهمیت جذب سرمایه گذار و تسهیل در رفع موانع تولید، ملاقات های حضوری با مدیرعامل در شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در طول هفته به صورت روزانه و بدون محدودیت زمانی انجام می پذیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.