دیدار نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان 
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
دکتر محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویر احمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دیدارکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پبوارنیوز؛ دکتر محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان های بویر احمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در روز چهارشنبه مورخه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ دیدارکرد.

دراین دیدار حجت الاسلام پیش قدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دکتر بهرامی گفت: حضرتعالی اولین نماینده از مجمع نمایندگان استان به عنوان عضو اصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان جهت برگزاری جلسات ماده ۲۰ اعلام حضور نمودید که از حسن همکاری حضرتعالی کمال امتنان را داریم.

دبیر ستاد استان ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله ستاد به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از سیاست های ستاد امر به معروف در حوزه آموزش و فرهنگ سازی و مطالبه گری و نظارت بر عملکرد دستگاه ها مطالبی را بیان کرد.

در ادامه معاونین ستاد هم برنامه ها و دستور العمل های ابلاغی ستاد را در راستای فریضتین تشریح کردند.

سرپرست امور بانوان ستاد هم به مطالبات جامعه بانوان استان پرداخت و خواستار نقش زنان در رشد و توسعه استان شد، وی از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دیدار با جامعه نخبگانی بانوان را خواستار شدند.

در ادامه دکتر محمد بهرامی نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مباحث مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.