بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از حوزه‌های امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
معاون عمرانی استاندار به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد از حوزه‌های امتحانات نهایی شهر یاسوج بازدیدکردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در حاشیه این بازدید روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : بعضی از مدارسی که به عنوان حوزه امتحانی انتخاب شده اند از امکانات خوبی برخوردار نیستند در واقع باید تلاش نمود فضاهای برگزاری امتحانات نهایی مجهز به تمام امکانات مورد نیاز گردند.

روستا در تماسی با مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس از سیدرضا حسینی نیک خواست که شهرستان بویراحمد از نظر تجهیزات و امکانات آموزشی ویژه دیده شود.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری امتحانات در فضای مطلوب و آرامش خبر داد و در ادامه گفت :  ۴۷فضای فیزیکی را برای برگزاری امتحانات نهایی ۹۵حوزه فراهم نمودیم.

صالح داستار افزود : ما در بخش زیرساخت ها با مشکلات شدیدی مواجه هستیم برای برگزاری این امتحانات در ۴۷ مکان نیازمند به ۴۷دستگاه کپی و پرینتر و لب تاب هستیم.

داستار اظهار داشت : با وجود کمبود تجهیزات مورد اشاره ولی تلاش نمودیم این اقلام از تجهیزات را با رایزنی از جاهای مختلف و مدارس فراهم نماییم.

وی از معاون عمرانی استانداری استان تقاضای مساعد به جهت تجهیز فضاهای برگزاری امتحانات نهایی و همچنین ۴حوزه تصحیح اوراق را داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.