نگاهی به عملکرد ۴۵روزه شهردار سی سخت
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
شهردار سی سخت در گفت و گو با رسانه ها عملکرد 45 روزه مدیریت خود را تشریح کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛سجاد بهرامی با تاکید بر بدهی ۱۰۰ میلیاردی شهرداری سی سخت که از سنوات گذشته برجای مانده است اظهار داشت ؛منکر معضلات و مشکلات شهری و مجموعه شهرداری نیستیم ،بدهی مالی شهرداری نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان از سنوات گذشته ،مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری سی سخت فراهم کرده است.

بهرامی ادامه داد:معوقات حقوقی کارکنان،عدم ثبت اسناد مالی از سال ۹۸ تا کنون انجام شده است و…

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها نهادهای عمومی غیر دولتی هستند بیان کرد ؛ درآمد و هزینه در شهرداری ها متفاوت از سایر دستگاه‌های دولتی هستند و همواره می بایست مکلف به مدیریت درآمد و هزینه با برنامه ریزی دقیق بود .

شهردار سی سخت افزود؛ با توجه به اینکه عمده درآمد شهرداری‌ها از محل پرداخت عوارض و جرائم مختلف تامین می‌گردد میزان زیادی از موفقیت مدیریت شهری در ساختن شهری زیبا و آباد، اجرای برنامه ها و پروژه‌های خود، در گرو مشارکت شهروندان در پرداخت عوارضات باید باشد که شهرداری سی سخت نیز مستثنی از این موضوع نیست و نخواهد بود.

سجاد بهرامی ادامه داد؛ مدیریت شهری منکر معوقات سنوات قبل متعلق به همه همکاران در بخشهای مختلف شهرداری نیست ودرکنار پرداخت حقوق ماهیانه در صورت تامین اعتبار معوقات پرسنل زحمت کش هم پرداخت خواهد شد کما اینکه طی همین ۴۵ روز دوماه از حقوق پرسنل را پرداخت کردیم .

وی اضافه کرد: در بازدیدهای شبانه از شهر و تاریکی و سوختگی بخش اعظمی از روشنایی بلوارها ومیادین شهر سی سخت مشاهده شد که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد تعداد ۳۶۰ روشنایی با نور جدید تعویض ونصب شود ، که در همین جا از مجموعه مدیرعامل و معاونین شرکت برق استان و شرکت برق شهرستان دنا کمال تقدیر و تشکر را داریم.

بهرامی خاطر نشان کرد ؛ مشکلات عدیده در شهرداری و در ادامه آن معوقات چندین ماهه پرسنل صبور شهرداری نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و حرکتی جهادی می باشد که از اولین روز فعالیت با تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته درآمد و مشخص نمودن اعضاء نسبت و برگزاری چندین جلسه با مصوبات مفید،برگزاری مرتب کمیسیون های ۱۰۰ و ۷۷ ،کاهش هزینه ها از طریق برنامه ریزی جهت واگذاری بخش هایی که صرفه اقتصادی برای شهرداری نداشته به بخش خصوصی ،پیگیری ارتقای درجه شهرداری جهت ایجاد ظرفیتهای انسانی و اقتصادی و پیگیری مجدانه در پی احقاق حقوق شهر و شهرداری در بحث شرکت های حفار،پیگیری از طریق سازمان شهرداری ها و دیگر نهادهای مرتبط درسطح استانی و کشوری و… تنها بخشی از اقدامات اقتصادی ،مالی این شهرداری در مدت زمان مدیریت بنده بوده است.

وی درادامه گفت: شهردار و مجموعه مدیریت شهری ،بدنبال ایجاد یک منبع درآمدی پایدار در شهرداری است تا انشاالله آینده در خصوص پرداخت حقوق و هزینه های جاری ، با این مشکلات مواجه نشویم .

شهردار سی سخت تصریح کرد:ترمیم جداول شهری،هرس و زیباسازی کلیه درختان سطح بلوارها و خیابانها،پروژه جدول گزاری و اصلاح هندسی برخی معابر فاقد جدول رفوژ ، آغاز تکمیل پروژه سنگفرش تپه قلات ،پیگیری پروژه رنگ آمیزی جداول شهر،خرید و تامین لباسهای فرم بخشهای خدمات وفضای سبز،آتش نشانی و پیگیری جهت تامین اعتبار برای پرداختی های بعدی وپیگیری صدور مجوز لازم از هیئت محترم دولت جهت تخصیص هزینه صدور پروانه های مسکونی زلزله زدگان از محل اعتبارات زلزله و ،آغاز تهیه طرح ساماندهی ورودی شهر سی سخت ، پیگیری جهت خرید بیل مکانیکی ،پیوستن ماشین مکانیزه حمل و پرس زباله در روزهای آتی پرداخت،تعمیر تعدادی از ماشین آلات شهرداری ازجمله ماشین بنز،مینی لودر،جرثقیل و…در شهر اصفهان که هزینه های آن تماما پرداخت شده است.

وی افزود: شهرداری سی سخت معتقد بر استفاده از ظرفیت مشارکت و سرمایه گذاری بش خصوصی در کلیه امورات در استفاده از املاک شهر و شهرداری به صورت قانونی وبا صرفه وصلاح شهرداری است .

وی در پایان گفت:  بی انصافی است کارهای انجام گرفته و درحال انجام درحالی که کمتر از پنجاه روز از فعالیت شهردار گذشته است تحت شائبه عدم پرداخت معوقات پرسنلی متعلق با سنوات قبل قرار بگیرد و زحمات مجموعه نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.