مردم نگران سلامت انتخابات ریاست جمهوری نباشند
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم دلواپس و نگران سلامت انتخابات ریاست جمهوری نباشند و جای نگرانی از برگزاری انتخابات در استان نیست.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید علی احمدزاده در جام رسانه‌ای امید در جمع خبرنگاران افزود: جام رسانه امید کانونی برای شور آفرینی در انتخابات، معرفی اقدامات دولت و توانمندی های نظام باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت به اهمیت انتخابات پیشرو اشاره و اظهارکرد: رسانه‌ها نقش شایسته در شور انتخاباتی و امیدآفرینی دارند و همه تلاش ها عرصه انتخابات باشد چرا که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رویداد جام رسانه امید کار فاخری و حرکتی ارزنده در تولید محتواست، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات می تواند در راستای مشارکت گسترده و امیدآفرینی در استان نقش بسزایی ایفا کند.

احمدزاده با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش تاکید کرد: رویداد بزرگی در پیش رو داریم و در آستانه انتخابات رئیس جمهوری که هم اکنون نامزدهای تایید صلاحیت شده به وسیله شورای نگهبان در حال تبلیغ و تبیین برنامه های خود هستند، قرار گرفته ایم و برای انتخاباتی پر شور آنچه که در توان داریم باید بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه، ستادهای انتخاباتی استان تشکل و هیات های بازرسی، نظارت و اجرایی اعضای آنها مشخص شده است، تصریح کرد: در شهرستان ها نیز هیات اجرایی تشکیل و همه کارها طبق برنامه زمان بندی منظم در حال اجراست.

وی با بیان اینکه آنچه برای انتخابات پر شور نیاز بود، مهیا شده است، ادامه داد: بخشی از کار انتخابات، مردم هستند که قطعا مانند همه انتخابات ادوار گذشته با جدیت پای کار می آیند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، عنوان کرد: همه را به حضور در انتخابات دعوت می کنم برای داشتن ایران آباد باید فردی را انتخاب کنیم که کشور را به بهترین شکل اداره کند.

احمدزاده تصریح کرد: همه کسانی که در صحنه رقابت حضور دارند واجد صلاحیت هستند، اما به ‌صورت نسبی هر کدام از این افراد دارای مراتبی هستند. سزاوار است تحقیق کنیم و فردی که بهترین وجه صلاحیت اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مسیر تحول و اصلاح کشور است و مردم دنبال اصلح هستند، تاکید کرد: قطعا مردم با تحقیق، شناخت و آگاهی از برنامه های نامزدهای جهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شایسته ترین را انتخاب می کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات فوق العاده مهم بوده و همه در این عرصه سرنوشت ساز پای کار هستند، عنوان کرد: آنچه دارای اهمیت است حضور گسترده و آگاهانه مردم پای صندوق های رای می باشد.

احمدزاده با تاکید به اینکه دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد و می خواهد مردم را از حضور پر شور پای صندوق های اخذ رای ناامید و دلسرد سازد، عنوان کرد: اما تلاش بی وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز کارساز نخواهد بود.

وی با بیان اینکه هیچ گونه سوءگیری در انتخابات پیش رو نخواهیم داشت، ادامه داد: مردم دلواپس و نگران سلامت انتخابات نباشند و جای نگرانی از برگزاری انتخابات نیست چرا که با تمهیدات به عمل آمده انتخابات در چار چوب قانون و در شرایطی امن و سالم برگزار می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیان برخی از اقدامات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان اشاره کرد و گفت: در استان اقدامات و کارهای مهم و بزرگی انجام شده و یا در حال انجام است.

به گزارش پیوارنیوز؛ احمدزاده بیان کرد: روز یکشنبه هفته آینده میزبان دکتر احمد وحیدی وزیر کشور هستیم و شاهد هفتمین بار سفر وی به این استان خواهیم بود و پروژه های خوبی به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.