اطلاعیه ها

حضور پرشور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری +تصاویر آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه امامت و ولایت دعوت وبیانیه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری درانتخابات دعوت آموزش و پرورش از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات دعوت استاد راهنمای حوزه علمیه قم از مردم برای حضور آگاهانه و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری پیشوا: جبهه انقلاب با همدلی پای کار هستند / موحد: ای جبهه ولایت این تذهبون! / خلقی‌پور: امشب منتظر اتفاق مبارکی هستیم تا جبهه انقلاب به تصمیم درستی برسند / شجاعیان: ۱۲ هزار عضو شورای ائتلاف استان و خانواده هایشان برای سردار قالیباف پای صندوق می آیند / نیکزاد: دلسوزان نظام به دنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس جمهور شهید بود بر روی دوش آقای دکتر قالیباف قرار بگیرد قالیباف با کارنامه ای درخشان، دارای برنامه برای پیشرفت کشور است با انتخاب قالیباف به عنوان رئیس‌جمهور تراز انقلاب، آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم

پروژه آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به دستان وزیر کشور
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ پروژه آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به دستان وزیر کشور، رسماً بهره برداری شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛امید صالحی گفت: شهرک ولایت و الغدیر یاسوج آنطور که مردم آن می گویند و البته به حق هم هست حرف آنها، ۷ سال بود که با تنش و کمبود آب شرب مواجه بودند ، به ویژه در تابستان مشکلات اهالی شریف این مناطق افزونتر می شد و کمبود آب باعث جیره بندی این مایع حیاتی برای مشترکان ما در این شهرک ها می شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در کنار پیشبرد تصفیه خانه آب یاسوج، به واسطه سطح خوب آب در حاشیه رودخانه بشار چاهی حفر شد که دبی آن ۷۲ لیتر بر ثانیه است ، این حجم آب در میان منابع تأمین آب استان کم نظیر و بسیار عالی است.

وی ادامه داد: علاوه بر حفر چاه، احداث ۲ باب مخزن بین راهی، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال و ۱۵۰ متر شبکه گوشه ای اقدامات صورت گرفته در این پروژه ۲۲۰ میلیارد ریالی است.

امید صالحی خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه های دولت سیزدهم برای بهبود دسترسی به نعمت آب شرب در استان است که با اجرای آن ۱۲ هزار مشترک ما با جیره بندی و تنش آبی خداحافظی می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.