شمارقربانیان کرونا درکهگیلویه وبویراحمد به ۵۲ نفر رسید/سیرصعودی کرونا دراستان
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به 52 نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: این سه جانباخته از شهرستان های کهگیلویه، گچساران و یاسوج بودند که دونفر دارای بیماری زمینه ای بودند.

وی ادامه داد: در دهمین روز از مردادماه ۹۹، از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۲۵۴۹ نفر بهبود یافته اند.

وی ابراز داشت: ۱۹۹ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۷ بيمار كرونايي قطعي بوده و ۱۷ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

یزدانپناه تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۶۲ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بيشترين موارد در بويراحمد(٤٢ درصد)، كهگيلويه(١٧ درصد)، گچساران(١٥درصد)، دنا (١٤ درصد)و لنده (١٢ درصد) بود.

دکتر یزدان پناه با بیان اینکه رفتار بیماری تهاجمی تر شده است، خاطر نشان کرد: توصیه به مردم عزیز، رعایت اصول بهداشتی، استفاده مداوم از ماسک، رعايت فاصله گذاري فيزيكي( فاصله دو متر)، شستن مرتب دستها وعدم حضور در تجمعات است.

دبیر ستاد استانی کرونا در پایان خاطر نشان کرد: تقاضا داريم خود مردم كساني را كه ماسك استفاده نمي كنند و يا دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نميكنند راهنمايي نمايند‌ تا بتوانیم دوباره به طرف كنترل و مهار بيماري حركت نماييم و به شرایط عادي زندگی بازگردیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.