اطلاعیه ها

حضور پرشور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری +تصاویر آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد همزمان با دهه امامت و ولایت دعوت وبیانیه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ملت غیور ایران اسلامی جهت مشارکت حداکثری درانتخابات دعوت آموزش و پرورش از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات دعوت استاد راهنمای حوزه علمیه قم از مردم برای حضور آگاهانه و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری پیشوا: جبهه انقلاب با همدلی پای کار هستند / موحد: ای جبهه ولایت این تذهبون! / خلقی‌پور: امشب منتظر اتفاق مبارکی هستیم تا جبهه انقلاب به تصمیم درستی برسند / شجاعیان: ۱۲ هزار عضو شورای ائتلاف استان و خانواده هایشان برای سردار قالیباف پای صندوق می آیند / نیکزاد: دلسوزان نظام به دنبال این هستند که این عَلَم که بر دوش رئیس جمهور شهید بود بر روی دوش آقای دکتر قالیباف قرار بگیرد قالیباف با کارنامه ای درخشان، دارای برنامه برای پیشرفت کشور است با انتخاب قالیباف به عنوان رئیس‌جمهور تراز انقلاب، آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم

منصوره طاهری در یاسوج: باید اجماع شکل بگیرد تا برای رضایت جمهوری، نیرو‌های انقلاب به قدرت برسند
۰۵ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۱۹
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛ حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد، در همایش جمعی از بانوان و فعالان سیاسی و اجتماعی استان نیازمند حضور فعال بانوان در ستاد‌ها برای افزایش حضور حداکثری هستیم. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد، در همایش جمعی از بانوان و فعالان سیاسی و اجتماعی استان، بر تجربه اجرایی و کارنامه پربار قالیباف تأکید کرد و اظهار داشت: «تجربه اجرایی و کارنامه پربار محمدباقر قالیباف نشان از توانمندی و قدرت مدیریت وی در کشور دارد. شور و هیجان انتخاباتی مانند سال‌های گذشته در کف خیابان‌ها باید دیده شود و نیازمند حضور فعال بانوان در ستاد‌ها برای افزایش حضور حداکثری هستیم.

پیشوا در بخشی از سخنان خود، به اهمیت حضور بانوان در ستاد‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: «بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و نقش آن‌ها در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است. حضور فعال بانوان در ستاد‌های انتخاباتی می‌تواند شور و هیجان انتخابات را بیشتر کرده و زمینه: «‌ساز انتخاباتی پرشور و حماسی باشد.»

وی همچنین بر ضرورت اجماع نیرو‌های انقلاب تأکید کرد و گفت”برای دستیابی به اهداف بلندمدت انقلاب و ادامه مسیر شهید رئیسی، باید تمامی نیرو‌های انقلاب با هم متحد شوند. اجماع نیرو‌های انقلاب می‌تواند تضمین‌کننده پیروزی در انتخابات و ادامه مسیر موفقیت‌آمیز انقلاب باشد.»

در ادامه این نشست، منصوره طاهری، دکترای علوم سیاسی و دبیر ستاد بانوان استان فارس، به نقش اثرگذار زنان در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: «زنان همواره در طول تاریخ نقش اثرگذاری داشته‌اند و ثابت کرده‌اند که اگر به عرصه سیاسی وارد بشوند، به خوبی می‌توانند مسئولیت بپذیرند و مدیریت و استعداد خود را نشان دهند. زنانی مانند زینب پاشا و مریم بی‌گل همواره در طول تاریخ پیشتاز عرصه‌های سیاسی بوده‌اند و نشان داده‌اند که زن در اجتماع نیز از خود شجاعت نشان می‌دهد.»

وی افزود: «برای ما جبهه انقلاب مهم است و دولتمردان بالقوه‌ای در جبهه انقلاب داریم. اینکه افراد زیادی خود را برای مقام ریاست جمهوری آماده می‌بینند، قابل تحسین است. باید اجماع شکل بگیرد تا برای رضایت جمهوری، نیرو‌های انقلاب به قدرت برسند و اقدامات شهید رئیسی ادامه یابد. »

منصوره طاهری، در ادامه سخنان خود، به تاریخچه نقش زنان در سیاست اشاره کرد و گفت: «زنان در طول تاریخ ایران، همیشه نقش‌های مهم و کلیدی در سیاست و اجتماع ایفا کرده‌اند. از زینب پاشا تا بی‌بی مریم بختیاری، زنانی بوده‌اند که با شجاعت و توانمندی خود، در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی تأثیرگذار بوده‌اند. امروز نیز زنان ایرانی باید با همان شجاعت و توانمندی، در عرصه سیاست حضور فعال داشته باشند. »

این نشست با حضور جمعی از بانوان فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و بر اهمیت تجربه اجرایی محمدباقر قالیباف، نقش بانوان در افزایش مشارکت انتخاباتی و ضرورت اجماع نیرو‌های انقلاب تأکید شد. حبیب‌الله پیشوا و منصوره طاهری، هر دو بر این نکته تأکید کردند که حضور فعال و شجاعانه زنان در عرصه سیاست، می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.