۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان بومی و غیربومی از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین این استان کمک کرده اند. قباد مبشری درگفت وگوباپیوارنیوزاظهار داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: حامیان بومی و غیربومی از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین این استان کمک کرده اند.

قباد مبشری درگفت وگوباپیوارنیوزاظهار داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

وی افزود: این میزان کمک حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۱۰ هزار و ۶۷۶ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.

مبشری عنوان کرد: پنج هزار و ۳۱ نفر از این تعداد یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد دارای حامی و مابقی نیز بدون حامی است.

وی ابراز داشت: تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۶ هزار و ۹۷۵ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

مبشری اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌ های آنان در زمینه ‌های معیشت، تحصیل، درمان و سایر موارد است.

وی افزود: در این طرح افراد نیکوکار با پذیرش حمایت از یک یا چند یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در طول سال اقدام می ‌کنند. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمدهستند.  انتهای پیام/ط-الف                                                                                                                          

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.