۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۳۴

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح اعتلای بسیج در 200 مدرسه استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد به گزارش پیوارنیوز سرهنگ جاماسب بهمنیار در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج 10 برنامه در حوزه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح اعتلای بسیج در 200 مدرسه استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد

به گزارش پیوارنیوز سرهنگ جاماسب بهمنیار در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج گفت: همزمان با هفته بسیج 10 برنامه در حوزه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه‌ها همزمان با هفته بسیج و در نواحی مختلف شهرستانها و مناطق و با حضور فرهنگیان بسیجی برگزار می‌شود.

وی برگزاری طرح اعتلای بسیج در 200مدرسه استان –برگزاری یادواره شهدای فرهنگی-همایش عفاف و حجاب از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در حوزه بسیج فرهنگیان است.

بهمنیار افزود: غبارروبی گلزار شهدا-حضور دسته جمعی فرهنگیان در نماز جمعه-حضور در مراسم 5 آذر از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیزگفت: همزمان با هفته بسیج و با مشارکت بسیج فرهنگیان برنامه‌های ویژه در مدارس اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان هم گفت: همزمان با هفته بسیج از مدیران و معاونین پرورشی 54مدرسه هدف تقدیر می‌شود.

سرهنگ سعادت صالحی‌نیا گفت: در این هفته تعدادی بسته‌های نوشت افزار بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.