۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ هتل ورزش شهر یاسوج از محل اعتبارات استانی و ملی در حال اجراست و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود که تا شهریورماه سال ۱۳۹۹ تکمیل و افتتاح شود. به گزارش پیوارنیوز محمد‌تقی علوی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح هتل ورزش […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ هتل ورزش شهر یاسوج از محل اعتبارات استانی و ملی در حال اجراست و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود که تا شهریورماه سال ۱۳۹۹ تکمیل و افتتاح شود.

به گزارش پیوارنیوز محمد‌تقی علوی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح هتل ورزش شهر یاسوج اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تکمیل و افتتاح این پروژه ورزشی سبب کاهش مشکل برگزاری و میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی در عرصه ملی خواهد شد، گفت: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۶۰ مترمربع و در سه طبقه آغاز شد.

علوی تصریح کرد: کمبود اعتبار منجر به رکود هفت ساله این طرح از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ شد اما در ۲ سال اخیر پیشرفت مطلوبی داشته است.

این مسؤول گفت: تاکنون افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی برای اجرای این طرح هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و افتتاح این طرح ۳۰ میلیارد ریال است و تأمین تجهیزات آن نیز بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از محل اعتبارات استانی و ملی در حال اجراست و در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود که تا شهریورماه سال ۱۳۹۹ تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.