پیام تبریک رئیس دانشگاه یاسوج به مناسبت روز خبرنگار
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام تبریک دکتراحمدعریان به شرح زیراست؛

۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که به نام «روز خبرنگار» نامگذاری شده را گرامی می‌داریم و به تمامی انسانهای شریف، قلم‌های بی باک و صداهای رسای جامعه درود می‌فرستیم که در این عرصه پرخطر، با تلفیق ایثار و شهادت با استقلال و آزادگی همواره شریان‌های تنفس فرهنگی و خبری جامعه را باز و سیراب نگه داشته‌اند تا مخاطبین خود را اقناع کرده و از صداهای تک قطبی و سلیقه‌ای به دور باشند.
رسالت امروز خبرنگار، رسانه و عرصه خبر آن هم در هیاهوی ویروس کرونا که فاصله‌های اجتماعی ایجاد شده و جهان بر مدار فضای مجازی می چرخد در دو عامل صداقت و سرعت بیش از پیش نمود پیدا کرده است.
امروزه دیگر نمی شود نقش بی بدیل خبرنگاران را کتمان کرد زیرا جهان تشنه شنیدن اخباری است که از لسان و قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های امانت دار و قابل اعتماد تنظیم و منتشر می گردند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه آموزش‌عالی استان کهگیلویه و بویر احمد از همه خبرنگاران و عزیزانی که در طول سال گذشته اخبار و رخدادهای آموزش عالی استان به ویژه دانشگاه یاسوج را پوشش داده و در این مسیر تلاش کردند تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.
این روز را به همه فعالان عرصه رسانه به ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، خبرنگاران و رسانه های استان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی توأم با خبرهای خوب و سلامتی برای همه عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دکتر احمد عریان
رئیس دانشگاه یاسوج

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.