۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورت دارد سازمان عمران و توسعه شهری با مشارکت استانداری، مسکن و شهرسازی و شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان تشکیل شود. وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو باپیوارنیوز بر لزوم تشکیل سازمان عمران و توسعه شهری در استان تأکید کرد و اظهار داشت: دولت به عنوان متولی بخش مسکن […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرورت دارد سازمان عمران و توسعه شهری با مشارکت استانداری، مسکن و شهرسازی و شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان تشکیل شود.

وحید محمدی‌تبار در گفت‌وگو باپیوارنیوز بر لزوم تشکیل سازمان عمران و توسعه شهری در استان تأکید کرد و اظهار داشت: دولت به عنوان متولی بخش مسکن می‌تواند اراضی ملی حاشیه شهرها را تحت تملک گرفته و در اختیار سازمان عمران و توسعه شهری قرار دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان عمران و توسعه شهری بر پایه اصول صحیح شهرسازی و رعایت آیتم‌های فنی نسبت به ساخت شهرک‌های جدید مسکونی شامل زیرساخت‌های اصول زندگی از جمله راه، پمپ بنزین، مسجد، بازارچه، درمانگاه و پارک و …اقدام کنند تا به این وسیله هم از حاشیه‌نشینی شهرها و تبعات سیاسی و اجتماعی آن جلوگیری شده، هم جلوی زمین‌خواری گرفته شود و هم دولت بتواند خدمات عادلانه‌ای در شهرک‌های مسکونی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد سازمان عمران و توسعه شهری با مشارکت استانداری، مسکن و شهرسازی و شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان در راستای گسترش فرهنگ شهرنشینی و حاشیه‌زدایی و رعایت اصول ساخت و ساز و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی تشکیل شود.

این مسوول بیان کرد: در سایر استان‌های کشور این سازمان مستقر و پیشنهاد آن نیز مطرح شده که با تشکیل سازمان عمرانی و توسعه شهری شاهد تحول جدی در حوزه استانداردسازی و زیرساخت‌های زندگی در استان باشیم.
انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.