پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت و از این قشر تلاشگر و زحمت کش تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام سیدامان الله جهان بین  به این شرح است:

«ن والقلم و ما یسطرون»
هفده مرداد ماه «روز خبرنگار » و روز تجلیل از تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، همت شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهم.

یقینا،دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی میسر نمی‌شود.

بدیهی است انعکاس اخبار و رویدادها، توام با صحت، دقت و سرعت که لازمه کار حرفه ای می‌باشد تاثیر به سزایی در رشد و بالندگی در عرصه توسعه و اعتلای جامعه دارد .

رسانه ها نقش غیرقابل انکاری در پیشبرد و تعالی اهداف مدنظر هر جامعه ای دارد و به همین خاطر از منزلت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. بنده بر این باورم رسانه می‌تواند بازتاب واقعیت های جامعه خود باشد و در این راه اعتماد افکار عمومی به رسانه تنها در گرو بازتاب حقایق کسب خواهد شد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز از خداوند متعال سلامتی، تندرستی و سخت کوشی این عزیزان برای ایجاد همدلی و هم گرایی جهت تحقق فرامین مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب و خدمت مضاعف به مردم در سایه عنایات خاصه بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را مسئلت دارم.

سید امان الله جهان بین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.