پیام تبریک مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزخبرنگار
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
به مناسبت روزخبرنگار مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمداین روز را بر خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛  متن پیام تبریک سیدحسین رازیان به مناسبت به شرح زیراست؛

روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیماید. مجاهدانی که در عمل به رسالت بزرگ خویش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسی ندارند.

خبرنگاران اين طلايه داران راستين خدمت در رسانه، انسان هاي پر تلاش و فداكاري هستند كه در كسوت شرافتمندانه خبرنگاری و به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوی جامعه، گام در وادی مقدس، قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش مي کنند تا با توليد و انعكاس به موقع اخبار، به بهترين شكل ممكن، رسالت حرفه ای خود را انجام دهند.
ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش خستگی ناپذیر تمامی  اصحاب رسانه،خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه کسانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم به ویژه در حوزه سلامت، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم.
امید است با استعانت و توکل به ذات اقدس احدیت ، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.