اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۲۰

رئیس بسیج رسانه  استان کهکیلویه و بویراحمد  گفت: این سازمان در نظر دارد به منظور ارزیابی و ارتقای سطح کارکرد و نقش مهم و تاثیر گذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کند. به گزارش […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس بسیج رسانه  استان کهکیلویه و بویراحمد  گفت: این سازمان در نظر دارد به منظور ارزیابی و ارتقای سطح کارکرد و نقش مهم و تاثیر گذار رسانه در آگاهی بخشی قشرهای مختلف مردم از اخبار و واقعیت های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کند.

به گزارش پیوارنیوز فخرالدین رضایی  اظهار داشت: علاقه مندان تا ۲۰ آذرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تحویل دهند. افزود: اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه امسال برگزار می شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

رضایی  گفت:  آثار برتر توسط  داوران جشنواره انتخاب می شوند و این آثار علاوه بر تجلیل در استان جهت شرکت در جشنواره کشوری به تهران ارسال خواهند شد.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره  می توانند آثار خود به صورت حضوری به سازمان بسیج رسانه استان تحویل داده یا به پست الکترونیکی resanekb@chmail.ir  ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: آثار ارسالی می بایست از ابتدای آبان ۱۳۹۷ تا پایان آبان ۱۳۹۸ در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی استان که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی هستند، منتشرشده باشند.

وی گفت: آثار می بایست در فرمت ورد به همراه مشخصات صاحب اثر و نیز مستندات انتشار آن، تحویل دبیرخانه جشنواره شود.

رضایی یادآور شد: با همکاری برخی  سازمان ها و دستگاه های مختلف اجرایی ، مقدمات لازم برای برگزاری مناسب چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده  و دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار اصحاب رسانه استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهکیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن گرافی برگزار خواهد شد.                                                                               انتهای پیام/ط-الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.