۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

اسناد و مدارک آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جمع آوری می شود به گزارش پیوارنیوز، سید حمدالله خواهش نیک جانشین کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: این اسناد شامل حضور فرهنگیان و دانش آموزان، خاطرات آنها، کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان به جبهه ها، شور و نوای دفاع مقدس در مدارس […]

ارسال توسط :
پ
پ

اسناد و مدارک آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس جمع آوری می شود

به گزارش پیوارنیوز، سید حمدالله خواهش نیک جانشین کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: این اسناد شامل حضور فرهنگیان و دانش آموزان، خاطرات آنها، کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان به جبهه ها، شور و نوای دفاع مقدس در مدارس در سال‌های جنگ است که جمع آوری می‌شوند.
خواهش نیک در نشست کار گروه جمع آوری اسناد و نقش آموزش وپرورش در دفاع مقدس گفت: از جمعیت ۳۳هزار نفری فرهنگیان استان بیش از۷هزار نفر در جبهه بودند که ۱۰۲شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کردند و ضرورت دارد کتاب نقش استان در دفاع مقدس تدوین شود.
سرهنگ جاماسب بهمنیار رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تحقیق میدانی، مصاحبه بارزمندگان فرهنگی و تدوین شناسنامه دقیق آماری حضور فرهنگیان و دانش آموزان از اولویت‌های جمع آوری اسناد دفاع مقدس در بخش فرهنگی و دانش آموزی است.
لطف الله فروزان رئیس اداره شاهد آموزش و پرورش استان هم گفت: با توجه به تدوین و تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان از سوی کنگره سرداران و شهدای استان بخشی از این مجموعه به آموزش و پرورش اختصاص یافته که مطالب جمع آوری شده به آنان داده می‌شود.
جمشید رستگار رزمنده و مسئول پشتیبانی و خدمات در آموزش وپرورش در دوران دفاع مقدس هم گفت: آثار ارزشمند تصویری اسنادی از آن دوران وجود دارد که در این مجموعه استفاده می شود.                          انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.