۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

  نیازمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد باید در اولویت ویژه برنامه‌های سالرزو ۱۶ آذر قرار گیرد. به گزارش پیوارنیوز، استاندارکهگیلویه وبویراحمد درجمع مسئولان دانشگاههای این استان با گرامیداشت ۱۶ آذر و سالروز شهادت شهید علم الهدی و یارانش گفت: کهگیلویه و بویراحمد شهر نخبه پروری است و همت و تلاش مسئولان استانی برای حفظ […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

نیازمندی‌های دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد باید در اولویت ویژه برنامه‌های سالرزو ۱۶ آذر قرار گیرد.

به گزارش پیوارنیوز، استاندارکهگیلویه وبویراحمد درجمع مسئولان دانشگاههای این استان با گرامیداشت ۱۶ آذر و سالروز شهادت شهید علم الهدی و یارانش گفت: کهگیلویه و بویراحمد شهر نخبه پروری است و همت و تلاش مسئولان استانی برای حفظ نخبگان ضروری است.

آقای کلانتری با بیان اینکه وجود مراکز دانشگاهی علاوه بر ارتقای سطح علمی جامعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه را نیز موجب شده است افزود: در سالهای اخیر صنایع با به کارگیری پایان نامه های دانشجویان و بهره جستن از پژوهش محققان و فارغ التحصیلان دانشگاهی برای بهبود کیفیت محصولات خود همواره تلاش کرده اند و برای تحقق این امر در استان باید بیش از گذشته تلاش کرد.

وی  با اشاره به ترغیب دانشجویان برای ورود به اجتماع و شناخت حقوق اقشار مختلف جامعه گفت: مسئولان دانشگاه ها برای ایجاد روابط عاطفی میان اعضای مدیریتی دانشگاه با دانشجویان جلسات تخصصی پیرامون این موضوع برگزار کنند.

کلانتری با اشاره به برنامه های ۱۶ آذر در دانشگاه ها و تاکید بر حضور غیر دانشجو برای حفظ حریم دانشجوها گفت: توجه دانشگاه ها به نیاز دانشجویان باید در اولویت کار ویژه برنامه های ۱۶ آذر  قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این جلسه با اشاره به وجود مسائل قومی و قبیله ای در کهگیلویه وبویراحمد با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامیگفت: در سایر استان‌ها چند طیف سیاسی با هم رقابت می‌ کنند اما در این استان مباحث قومی و قبیله‌ای، طایفه ای و سردسیری و گرمسیری انتخابات را تحت شعاع قرار داده است.

آقای جمالی افزود: تعداد نیروهای سیاسی استان که در موضوع انتخابات به مسائل قومی و قبیله‌ای توجه نمی کنند شاید به یک هزار نفر هم نرسد و متاسفانه حساسیت انتخابات در این استان بالا است و مدیران باید هوشیار باشند تا از این حساسیت سوء استفاده نشود .                

انتهای پیام/ط_الف

برچسب ها: کهگیلویه وبویراحمد ، 16 آذرماه ، بررسی مشکلات دانشگاه ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ، طایفه ای شدن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.