۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲

  دانشگاهیان بايد به عنوان اتاق فكر نظام و دولت برای رفع مشكلات و آسيب ها در کشور تلاش کنند به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه در استان در جمع دانشگاهیان استان با تاکید بر جدیت در تحصیل و تعمیق نظام فکری دانشگاهیان گفت: دانشجوی انقلاب اسلامی باید مستقل، تلاشگر، نوآور و خلاق باشد و به آینده […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

دانشگاهیان بايد به عنوان اتاق فكر نظام و دولت برای رفع مشكلات و آسيب ها در کشور تلاش کنند

به گزارش پیوارنیوز، نماینده ولی فقیه در استان در جمع دانشگاهیان استان با تاکید بر جدیت در تحصیل و تعمیق نظام فکری دانشگاهیان گفت: دانشجوی انقلاب اسلامی باید مستقل، تلاشگر، نوآور و خلاق باشد و به آینده امیدوار و این امیدواری را به جامعه تزریق کند.
آیت الله ملک حسینی افزود: دانشگاهیان به عنوان افرادی پیش رو و فرهیخته در جامعه باید نسبت به سایر اقشار برای رفع مشکلات کشور ذهن دغدغه‌مندتری داشته باشند و بیش از دیگران برای رفع مشکلات کشور احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها بايستي دغدغه حل مشكلات و آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي جامعه را نيز داشته باشند گفت : دانشگاهیان بايد برای توسعه همه جانبه کشور به نظام، دولت و مديران آن مشاوره فكري، علمي و پژوهشي دهند.
آیت الله ملک حسینی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان باید قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در قبال رفع مسائل کشور به ساختار مدیریتی کشور اثبات کند و نشان دهد که می‌توانند بخشی از فرایند حل مسئله باشد.
نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه مسائل اجتماعی در گرو فقه است گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، در واقع حکومت برپایه فقه شکل گرفت.
وی افزود: امروز در بسیاری از زمینه‌ها نیاز است دانشگاهیان و فرهیختگان وارد میدان اجتهاد شوند و جامعه پردازی دینی را ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حوادث روز‌های گذشته گفت: محکوم کردن شرارت‌ها وظیفه است، اما نگاه به اینکه چرا این شرارت‌ها اتفاق می‌افتد، وظیفه مهمی است.
آیت الله ملک حسینی افزود: هر کلمه‌ای که باعث شود نفرت در جامعه نهاده و نهادینه شود، چیزی جز شرارت و ایجاد حس بی اعتمادی به جامعه نیست.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.