۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

  مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در ۱۵ و ۱۷ آذر ماه هشدار داد. به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استان از آمادگی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهر‌های استان خبر داد و گفت: جمعه تا یکشنبه آینده شاهد بارش باران و برف در استان هستیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد به احتمال جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در ۱۵ و ۱۷ آذر ماه هشدار داد.

به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل مدیریت بحران استان از آمادگی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در شهر‌های استان خبر داد و گفت: جمعه تا یکشنبه آینده شاهد بارش باران و برف در استان هستیم و جاری شدن سیلاب وطغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.
محمدی تبار افزود: شهروندان باید به خبر‌های و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی توجه و نکات لازم را رعایت کنند. 
وی با اشاره آبگرفتگی مسیل‌ها و بارش برف در مناطق کوهستانی از مردم خواست با دستگاه‌ها خدمات رسان همکاری لازم را داشته باشند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان هم گفت: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به تدریج از روز جمعه پانزدهم تا اواخر روز یکشنبه هیجدم آذرماه جاری در استان است.

آقای بهره مندافزود: با توجه به شدت بارش ها آبگرفتگی معابر عمومی،سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها، لغزندگی و کاهش دید در محورها مواصلاتی به مدیران و مسئولان دستگاه های امدادی و مدیریت بحران استان توصیه می شود تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

وی به رانندگانی که قصد تردد از مسیرهای کوهستانی و برف گیر استان را دارند توصیه کرد تجهیزات زمستانی و گرمایشی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

بهره مند ادامه داد: پرهیز از صعود به ارتفاعات، اقدامات لازم برای محافظت از محصولات کشاورزی، کنترل دما رطوبت، تهویه در گلخانه ها مرغداری ها و دامداریها نیز توصیه می شود.

انتهای پیام/ط_الف

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.