پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۰۶
تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، بیست و ششم مردادماه را به نام مردانی استوار نامگذاری کرد که در راه دفاع از شرف، ناموس و عزت یک ملت، سال‏‌ها شکنجه و غربت را تحمل کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام رسول فرهادی به شرح زیراست؛

بسم الله الرحمن الرحیم
” از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)”
آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با تمام وجود در راه استقرار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و همگام با ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، پیام سربلندی و شکوهمندی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند و در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند که این مقاومت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی، بیست و ششم مردادماه را به نام مردانی استوار نامگذاری کرد که در راه دفاع از شرف، ناموس و عزت یک ملت، سال‏‌ها شکنجه و غربت را تحمل کردند.
اینجانب بر حسب وظیفه و با کمال افتخار، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به مام میهن که با ورودشان شادی و شعف برای ملت به ارمغان آوردند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رسول فرهادی
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.