۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

  کارفرمایان کهگیلویه وبویراحمدی در ازای به‌کارگیری افراد معلول، از پرداخت حق بیمه این افراد معاف هستند. به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل بهزیستی استان گفت: بر اساس تبصره ماده ۱۳ قانون حمایت از حقوق معلولان، کارفرمایانی که در استان معلولان را به کار گیرند، از حق بیمه سهم کارفرمایی معاف می شوند. آقای افشارمهر با بیان اینکه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

کارفرمایان کهگیلویه وبویراحمدی در ازای به‌کارگیری افراد معلول، از پرداخت حق بیمه این افراد معاف هستند.

معافیت کارفرمایان از پرداخت حق بیمه کارکنان معلولبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل بهزیستی استان گفت: بر اساس تبصره ماده ۱۳ قانون حمایت از حقوق معلولان، کارفرمایانی که در استان معلولان را به کار گیرند، از حق بیمه سهم کارفرمایی معاف می شوند.

آقای افشارمهر با بیان اینکه پیش از این کارفرما موظف بود مبلغ مربوطه را پرداخت کند و سپس آن را از بهزیستی مطالبه کند، افزود: این مساله مشکلاتی را برای کارفرمایانی که افراد دارای معلولیت را به کار می گیرند به همراه داشت و بین زمان پرداخت تا دریافت حق بیمه، مدت زیادی فاصله می‌افتاد.

وی، از مردم، مسئولان، مدیران و کارفرمایان خواست توانایی‌های افراد دارای معلولیت را بیش از وضعیت موجود ببینند تا زمینه مشارکت آن‌ها در جامعه مانند دیگر افراد فراهم شود.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: بیش از 18 هزار معلول در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 12 هزار معلول، مددجوی بهزیستی هستند.

افشارمهر ادامه داد: هم اکنون حدود هزار معلول در استان که دوره‌های آموزشی فنی و حرفه ای را فراگرفته اند  آماده به کارگیری در واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی هستند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.