زنگ خطر؛ شهرستان بویراحمددر آستانه وضعیت قرمز
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان کووید19 استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه گفت: هم اکنون ۱۸۴ بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۵ بيمار كرونايي قطعي بوده و ۱۲ بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی اذعان داشت: امروز نیز جواب ۱۸۴ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بيشترين موارد مثبت مربوط به بويراحمد(۶۷ درصد)، لنده(۱۲ درصد)، کهگیلویه(۷درصد) و دنا (۵ درصد) بود.

دکتر یزدان پناه با اشاره به نزدیک شدن شهرستان بویراحمد به وضعیت قرمز، ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد۳۵۲۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بارها و بارها در خصوص ناشناخته بودن ویروس کرونا و خطرناک بودن آن صحبت شده است اما متاسفانه برخی ها اعتقاد چندانی به این موضوع ندارند و بدون سلاح و با آغوشی باز به پیشواز کرونا می روند.

دکتر یزدان پناه با اشاره به سخت تر شدن شرایط در روزهای آینده اذعان داشت: برای مبارزه  با کرونا و تداوم  روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم شریف استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به هزار چهره بودن کووید ۱۹، افزود:  در حال حاضر شرایط استان از نظر ابتلا به کرونا بحرانی و هشدار دهنده بوده و در صورت ادامه این روند به نقطه اوج بیماری نزدیک می شویم.وي خواهان رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي  ، استفاده از ماسك و فاصله گذاري فيزيكي بيش از ٢ متر توسط ادارات ، نهادها و موسسات اقتصادي  و همه مردم  به ميزان بيش از ٩٠  درصد  و  عدم حضور در تجمعات شد تا بتوان ويروس را كنترل و مهار كرد و مرگ و مير  در استان كاهش يابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.