۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

  نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیون در دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود. به گزارش  پیوارنیوز، مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس  استان از برگزاری نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیون در دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.

به گزارش  پیوارنیوز، مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس  استان از برگزاری نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش “نقاشی کودک” و “دلنوشته کودکان و نوجوانان” برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی افزود: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: قشر روحانی با ایجاد روحیه استقامت و مقاومت در دشواری‌های ناشی از جنگ و امید دادن و اطمینان به تحقق وعده‌های الهی، نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

وی تاکید کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل‌های جدید با رشادت‌ها و فداکاری‌های قشر روحانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای‌پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.