۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

  پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود. به گزارش پیوارنیوز، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: پایگاه‌های تغذیه سالم به زودی در مدارس هر سه مقطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی این استان ایجاد و راه اندازی می‌شود. سیده فریبا حسینی افزود: هدف از چنین اقدام مهمی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

به گزارش پیوارنیوز، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: پایگاه‌های تغذیه سالم به زودی در مدارس هر سه مقطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی این استان ایجاد و راه اندازی می‌شود.
سیده فریبا حسینی افزود: هدف از چنین اقدام مهمی عرضه خوراکی‌ها و مواد غذایی بهداشتی و مجاز به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در بوفه مدارس است.
وی افزود: این پایگاه‌ها نقش مهمی در ارتقای هر چه بیشتر سلامت جسمی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد و بهبود وضعیت تغذیه آنان دارد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تأثیر چشمگیر صبحانه در سلامت جسمی دانش آموزان، بیان کرد: برخی دانش آموزان استان بنا به دلایل مختلف این وعده غذایی مهم را نادیده گرفته و مصرف نمی‌کنند.
ایجاد پایگاه‌های تغذیه سالم در مدارس استانحسینی بیان کرد: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در پایگاه‌های تغذیه سالم مدارس از صبحانه و میان وعده بهداشتی و مجاز در طول روز استفاده کنند تا سلامت جسمی آنان دچار مشکل نشود.
وی بر لزوم جلوگیری از عرضه خوراکی‌ها و مواد غذایی کم ارزش و بی کیفیت در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
حسینی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در طول سال تحصیلی برای بوفه داران مدارس شهر‌ها و روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد به منظور تغذیه سالم دانش آموزان این استان ضروری است.
وی خواستار بازدید مکرر از بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان دانش آموزی و دانشگاه علوم پزشکی این استان شد و گفت: آن عده از بوفه داران استان که اقدام به عرضه خوراکی‌ها و مواد غذایی غیربهداشتی و غیرمجاز کنند به طور جدی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.