۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد‌ها ممنوع است به گزارش پیوارنیوز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گفت: برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد‌ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. حجت الاسلام قدرت الله خرم روز گفت: در جلساتی بنا به دستورالعمل ریاست قوه قضائیه مراحل برگزاری انتخابات […]

ارسال توسط :
پ
پ

برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد‌ها ممنوع است

به گزارش پیوارنیوز، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گفت: برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد‌ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
حجت الاسلام قدرت الله خرم روز گفت: در جلساتی بنا به دستورالعمل ریاست قوه قضائیه مراحل برگزاری انتخابات به صورت شفاف و مرحله به مرحله تبیین شد.
وی بیان کرد: دو مورد از فرایند حساس انتخابات شامل مشخص شدن هیات‌های نظارت و اجرایی و ثبت نام نامزد‌ها انجام شده و هیئت‌های نظارت استان، در شهرستان‌ها و بخش‌ها تعیین شده است.
خرم روز اضافه کرد: بیشتر افراد هیات‌های نظارت کسانی هستند که در دوره‌های قبل انتخابات نیز به عنوان اعضای هیئت نظارت حضور داشته اند.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های ما آموزش مجموعه هیئت‌های اجرایی و مجموعه‌های برگزار کنندگان انتخابات است که در جلسات مشترک و تعاملی با ستاد انتخابات و استاندار استان این موارد یادآوری شده است.
خرم روز ادامه داد: معتمدان کسانی هستند که اذهان عمومی آن‌ها را بپذیرند و از حق مردم و نظام صیانت نموده و قانونمدار باشند.
قانون، انتخاب نامزد اصلح را بر عهده مردم گذاشته و دست اندرکاران و گردانندگان آن نیز هیات‌های اجرایی هستند و اگر آنان آگاه به قانون بوده و معتمد و مورد وثوق همه باشند، مردم اطمینان بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.