کرونا در کهگیلویه وبویراحمدهمچنان روبه افزایش/برگزاری کنکورسراسری بارعایت پروتکل های بهداشتی در استان
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیست و هشتمین روز از مردادماه، ۲۰۰ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۸۸ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۶۰۰ مورد گزارش شده است.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: از ۲۲۷ نمونه دریافت شده از بیماران، بیشترین نمونه های مثبت در شهرستان هاي بويراحمد(۶۵ درصد)، چرام (۱۴درصد) و لنده(۱۳درصد) بود.

وی عنوان کرد: بی شک هر ساله شاهد استرس و اضطراب کنکوری ها بوده و می دانیم که آن ها برای موفقیت در این آزمون زحمت می کشیده اند، اما امسال به استرس و اضطراب کنکوری ها چاشنی کرونا نیز اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه با رعایت توصیه های بهداشتی می تواند از آسیب روانی والدین و دانش آموزان بکاهد، گفت: استفاده از ماسک و دستکش نه تنها برای داوطلبان بلکه تمامی افراد حاضر در جلسه لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: تامین فاصله گذاری اجتماعی مناسب و عدم تجمع در هنگام ورود و خروج از سالن، ضدعفونی کردن محل برگزاری امتحان، استفاده از مواد ضدعفونی کننده قبل و بعد از امتحان از جمله نکات مهمی است که داوطلبان عزیز باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.