نشست  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد با مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه فتح استان
۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
مهندس یزدانپناه رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر ویژه از زحمات سپاه فتح استان، ارتش و نیروی انتظامی که با جان خود از مال، جان و ناموس مردم دفاع می کنند و در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور فعال دارند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مهندس یزدانپناه رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر ویژه از زحمات سپاه فتح استان، ارتش و نیروی انتظامی که با جان خود از مال، جان و ناموس مردم دفاع می کنند و در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور فعال دارند بیان نمود: روحیه و تفکر همه مردم همراه با سپاه است چرا که در اوایل بیماری کرونا که جامعه تحت فشار شدید روحی قرار داشت سپاه نیز همانند مدافعان و ایثارگران سلامت وارد عرصه شد و خدمات شایانی را ارائه نمود.

یزدانپناه گفت: در هر صحنه ای که نیاز دارد ما حضور داشته باشیم همانند سالهای متمادی با همکاری اعضا هیات مدیره، پرسنل و اعضا سازمان آماده خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه استان هستیم.

وی بیان نمود: در جامعه با توجه به جنگ نرم باید همه افراد با هر تفکری در جامعه مناسب برخورد نموده تا بتوانیم همه را جذب نظام نموده و دافعه نباشیم.

یزدانپناه با اشاره به اقدامات برجسته سازمان همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر اساس مصوبه هیات مدیره قریب به ۷۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی به بیمارستان های معین کرونا در استان اختصاص داد و همچنین ۳۰ درصد تخفیف را برای پرستاران جهت ارائه خدمات مهندسی تا پایان سال ۹۹ در نظر گرفت.

وی در پایان افزود: پیشبرد اهداف عالیه سازمان نظام مهندسی در تعامل با سایر نهادها و ارگان ها امکان پذیر است که در این زمینه تاکنون با بسیج مهندسین و سپاه فتح همکاری های خوبی صورت گرفته است از جمله اعطای تسهیلات به مهندسین بسیجی، حضور فعال سازمان در کارگروه های تخصصی بسیج مهندسین، مشارکت در برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی، علمی و برگزاری دوره های آموزشی می توان اشاره نمود.

سرهنگ ارسلان جو معاون اقشار بسیج سپاه فتح استان هم نیز در این نشست گفت: مهندسین حوزه ساخت و ساز یکی از اقشار مهم بسیج می باشند که این نشان از اهمیت توجه سپاه به حوزه مهندسی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.