۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

  مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از نقش موثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی استان خبر داد. به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش موثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقاء ورزش در جامعه […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از نقش موثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی استان خبر داد.

نقش موثر بانوان در توسعه ورزش همگانیبه گزارش پیوارنیوز، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به نقش موثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقاء ورزش در جامعه تاکید کرد.
محمدتقی علوی افزود: بانوان به عنوان مادران و رکن اصلی خانواده نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز و توسعه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی، اضافه کرد: مادران و بانوان می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
علوی یکی از موارد ضروری و مورد نیاز برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم به خصوص نسل جوان را ورزش و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه عنوان و بیان کرد: بانوان با نفوذی که بر دیگر اعضای خانوده دارند می‌توانند نقش اصلی را در این حوزه ایفا کنند.
وی به پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان استان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: بانوان هم‌استانی تاکنون استعداد و توانایی‌های خود را در میادین مختلف ملی و بین‌المللی به خوبی نشان داده‌اند.
مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های مطلوب و مستعد راه‌اندازی و توسعه رشته‌های ورزشی متعددی مانند شنا، کوهنوردی، صخره‌نوردی و قایقرانی دانست و افزود: نبود حامی مالی، کمبود امکانات و تجهیزات مناسب و کافی مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی است.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.