۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

  فعالیت‌های سواد آموزی از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برنامه‌ریزی گام دوم انقلاب است. به گزارش پیوارنیوز، مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: فعالیت‌های حوزه سواد آموزی در قالب عملکرد جهادی ارتقاء سواد به فرمان امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های نظام در دوران پربرکت انقلاب اسلامی است که راهبردی برای برنامه‌ریزی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

فعالیت‌های سواد آموزی از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برنامه‌ریزی گام دوم انقلاب است.

به گزارش پیوارنیوز، مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: فعالیت‌های حوزه سواد آموزی در قالب عملکرد جهادی ارتقاء سواد به فرمان امام خمینی (ره) از مهمترین دستاورد‌های نظام در دوران پربرکت انقلاب اسلامی است که راهبردی برای برنامه‌ریزی گام دوم انقلاب است.
دکترامیر رئوف در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و کارکنان حوزه سوادآموزی استان افزود: صدا و سیمای استان آمادگی تولید برنامه‌های تبیینی و توجیهی را در بخش‌های مختلف برای شناسایی و جذب بی سوادان دارد.
وی با اشاره به اینکه در استان‌هایی مانند کهگیلویه و بویراحمد عملکرد نهضت سوادآموزی به علت محرومیت‌های خاص در دوران طاغوت مشهود است بیان کرد: خوشبختانه نظر به گزارش‌های ارائه شده امر سواد آموزی در استان از تحرک و روند بسیار مطلوبی برخوردار است.
وی گفت: علاوه بر برنامه‌های خبری و سیما برنامه آوای سوادآموزی به صورت مستمر و هفتگی از صدای شبکه دنا پخش می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میزان باسوادی استان در دوران ۴۰ ساله پس از فرمان امام خمینی (ره) حدود ۶۵ درصد افزایش دارد.
هادی زارع پور افزود: یکی از شاخص‌های توسعه انسانی موضوع سواد بزرگسالان است که با وجود عرضه محوری آن با فعالیت‌های نهضت سواد آموزی از رشد مطلوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به تقدیم ۱۱ شهید در عرصه سواد آموزی استان اضافه کرد: شهید نوروز جلیل پور در استان نخستین پیشنهاد دهنده جهاد سوادآموزی در اوایل انقلاب است.
وی ادامه داد: سوادآموزی استان به لحاظ عملکردی در شاخص‌های ملی توسط نهضت سوادآموزی رتبه دوم کشور را کسب کرد.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: حجم ابلاغی سوادآموزی در استان حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر است که بیش از ۸۲ درصد آن زیر پوشش قرار گرفته است.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: سازمان نهضت سوادآموزی طرح‌های برنامه سازی در حوزه سیما و صدا را برای تولید حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.