۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۱۳

  محسن پاکباز با داشتن ۵ اختراع در حوزه محیط زیست ازسوی معاون رئیس جمهور به عنوان فناور برتر سال ۹۸ این سازمان انتخاب شد. به گزارش پیوارنیوز، محسن پاکباز دارای مدرک دکترای شیلات و کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تاکنون پنج اختراع در حوزه محیط زیست و شیلات داشته است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

محسن پاکباز با داشتن ۵ اختراع در حوزه محیط زیست ازسوی معاون رئیس جمهور به عنوان فناور برتر سال ۹۸ این سازمان انتخاب شد.

به گزارش پیوارنیوز، محسن پاکباز دارای مدرک دکترای شیلات و کارشناس اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تاکنون پنج اختراع در حوزه محیط زیست و شیلات داشته است.
اسد الله هاشمی گفت: محسن پاکباز کارشناس و رئیس اداره نظارت برحیات وحش محیط زیست استان با ثبت پنج اختراع امسال4 به عنوان فناور برتر سال ۹۸ معرفی شد و لوح سپاس دریافت کرد.
وی بیان کرد: اردیبهشت ماه سال گذشته نیز طرح ارائه شده “محسن پاکباز” دانشجوی دکترای شیلات و رئیس اداره نظات بر حیات وحش اداره کل کهگیلویه و بویراحمد به عنوان طرح برگزیده جشنواره اختراعات و ابتکارات خلیج فارس با محوریت بنیاد نخبگان هرمزگان انتخاب شد.
منطقه حفاظت شده دنا یکی از غنی‌ترین مناطق زیستی از لحاظ تنوع گیاهی و جانوری در ایران و دنیا است که در سال ۲۰۱۰ میلادی از سوی سازمان یونسکو به عنوان اولین ذخیره گاه بعد از انقلاب، دهمین ذخیرگاه بیوسفری ایران و پانصد و پنجاهمین ذخیره‌گاه دنیا به ثبت رسید.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.