۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷

  هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره منطقه‌ای تئاتر درخشیدند. به گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: هنرمندان این استان با درخشش در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس ۱۶ جایزه در بخش‌های مختلف کسب کردند. محمدشریف اسلامی افزود: این جشنواره از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰ استان کشور در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره منطقه‌ای تئاتر درخشیدند.

درخشش هنرمندان استان در جشنواره منطقه‌ای تئاتربه گزارش پیوارنیوز، رئیس حوزه هنری استان گفت: هنرمندان این استان با درخشش در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان خلیج فارس ۱۶ جایزه در بخش‌های مختلف کسب کردند.
محمدشریف اسلامی افزود: این جشنواره از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه ۱۳۹۸ با حضور ۱۰ استان کشور در شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان برگزار شد.
وی اضافه کرد: نمایش‌های شرکت کننده در این جشنواره در سه بخش صحنه ای، خیابانی و محیطی به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه نمایش از استان به نام‌های «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌زند»، «حقایقی در باب پسرفت» و «آشپزی به شرط ماهواره» در این جشنواره شرکت کرده بود.
اسلامی ادامه داد: نمایش «زُل زدن به چشم گاوی که لیکه می‌زند» توانست ۱۲ جایزه این جشنواره را تصاحب کند.
وی گفت: این جوایز شامل مقام دوم بخش کارگردانی، عنوان اول بخش نویسندگی، رتبه دوم بخش طراحی صحنه، برگزیده بخش موسیقی، قابل تقدیر بخش‌های بازیگری، طراحی بروشور، لباس و نور، مقام‌های دوم و سوم بخش بازیگری مرد و عناوین اول و دوم بخش بازیگری زن است.
وی افزود: نمایش حقایقی در باب پسرفت” نیز موفق شد چهار جایزه این جشنواره را کسب کند. 
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جوایز شامل مقام سوم بخش نویسندگی، عناوین سوم بخش بازیگری مرد و زن و قابل تقدیر بخش طراحی و اجرای نور است.
اسلامی اضافه کرد: اعضای هیأت داوران این جشنواره شامل افسانه بایگان، آرش دادگر، مجید سرنی زاده و مصطفی محمدی فارسانی بودند.
گفتنی است سه نمایش شرکت کننده از کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره به زودی در شهر یاسوج مرکز استان به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/ط_ الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.