اطلاعیه ها

شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند تشریح عملکرد بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه جمعیت و خانواده در سال ۱۴۰۲

۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

  تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با عطاری‌های متخلف برخورد می‌کند. . . . به گزارش پیوارنیوز،، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با عطاری‌های متخلف و سودجو که اقدام به عرضه قرص‌ها و دارو‌های غیرمجاز می‌کنند و سلامت مردم رو به خطر می‌اندازند، برخورد جدی می‌شود. براتعلی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با عطاری‌های متخلف برخورد می‌کند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: با عطاری‌های متخلف و سودجو که اقدام به عرضه قرص‌ها و دارو‌های غیرمجاز می‌کنند و سلامت مردم رو به خطر می‌اندازند، برخورد جدی می‌شود.
براتعلی صالحی افزود: طرح نظارت بر عملکرد واحد‌های عطاری کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شده است.
وی اضافه کرد: در اجرای گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ۲ واحد صنف عطاری که به عرضه دارو‌های غیرمجاز و اعتیاد آور اقدام  می‌کردند، شناسایی و برخورد‌های قانونی لازم با آن‌ها انجام شد.
برخورد جدی تعزیرات با عطاری‌های غیرمجازوی بیان کرد: در این واحد‌ها انواع دارو و قرص‌های غیر مجاز و همچنین دارو‌های ترک اعتیاد مخدر غیر مجاز کشف و ضبط شد.
صالحی ادامه داد: متصدی واحد‌ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات معرفی می‌شوند همچنین به ۲ واحد متخلف نیز اخطار پلمپ داده شد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.