۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

  تابلوی تصاویر شهدای کهگیلویه و بویراحمد در بازه زمانی ۲ ساله بازسازی می‌شوند.   . . . به گزارش پیوارنیوز،  معاون عمرانی استاندار گفت: تابلوی تصاویر یک هزار و ۸۸۰ شهید دوران دفاع مقدس این استان در یک بازه زمانی ۲ ساله ترمیم، بازسازی و در میادین و بلوار‌های استان نصب می‌شوند. عزیز فیلی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

تابلوی تصاویر شهدای کهگیلویه و بویراحمد در بازه زمانی ۲ ساله بازسازی می‌شوند.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز،  معاون عمرانی استاندار گفت: تابلوی تصاویر یک هزار و ۸۸۰ شهید دوران دفاع مقدس این استان در یک بازه زمانی ۲ ساله ترمیم، بازسازی و در میادین و بلوار‌های استان نصب می‌شوند.
عزیز فیلی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: ترمیم و بازسازی تابلوی تصاویر یک هزار شهید این استان تا پایان امسال و ۸۸۰ شهید نیز در سال آینده تهیه می شود.
وی اضافه کرد: اصول مهمی شامل تنوع، زیبایی، جذابیت و سنتی نبودن در ترمیم و بازسازی تابلوی تصاویر شهدای کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود به گونه‌ای که یک کار اساسی، آبرومندانه و ماندگار باشد.
فیلی بیان کرد: یک کمیته با حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه فتح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۱۷ شهرداری این استان برای جانمایی مناسب تابلوی تصاویر شهدای استان هنگام نصب در میادین و بلوار‌ها تشکیل و فعال شود.
فیلی عنوان کرد: سال آینده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و سال ۱۴۰۰ نیز ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد برای تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس این استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.