اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

درنقدمدیران بایدشاخص ها مشخص شود/معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است / رسانه‌ها نباید آلوده شوند/با شرایط اقتصادی بدی مواجه هستیم/برای همه مخالفان در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم/برای رفع مشکلات استان بانماینده کهگیلویه بزرگ همدل و همگام هستم
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛ نشست خبری نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با اصحاب رسانه برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : طاهره السادات احمدی مهریان منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نشست خبری نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ابتدای این جلسه روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و اظهار داشت:خبرنگاران با مشکلات و کمبودهایی مواجه هستند اما آنچه باعث ادامه کار خبرنگار شده عشق آنها به این رسالت خطیر است.
رسالت خبرنگار شفاف سازی و اطلاع رسانی است و از اینکه رسانه‌ها اینگونه شفاف مطالب را بیان می کنند، از آنها کمال تشکر و قدردانی دارم.

دراین نشست ازجمله مطالبی که خبرنگاران به آن اشاره داشتند مشکلات رسانه‌ها، بیمه و مسکن خبرنگاران، مسائلی مربوط به حق و حقوق بازنشستگان، صندوق ذخیره فرهنگیان، شفافیت آرا، عدم پاسخگویی مسئولان به خبرنگاران، اعلام نفوذ اعضای دفتر نماینده در عزل و نصب مدیران بود.
وی با بیان اینکه قوت و ضعف‌های رسانه‌ها باید شناسایی شود، اظهار داشت:رسانه‌ها نباید آلوده شوند، با دستمال کثیف نمی‌توان با فساد مقابله کرد. رسانه‌ها باید منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهند. معامله با اصحاب قدرت در رسانه‌ها محکوم و مذموم است. رسانه‌ها باید نقد کنند، اما نقد کردن با تخریب مسئولان تفاوت دارد.
وی گفت: در جاهایی شاهد توهین در رسانه‌ها هستیم. شاخص‌های نقد باید مشخص شود. حریم‌ها باید حفظ شود. هنجار شکنی نباید باشد. و نیز خطوط قرمز باید در رسانه‌ها مدنظر قرار بگیرد.
وی گفت: گاهی طرح مسائلی هم محل مفسده است. لذا خبرنگاران باید ظرافت‌ها را در رفتارهای کاری خود، لحاظ کنند.

روشنفکر افزود: با شرایط اقتصادی بدی مواجه هستیم، کووید ۱۹ این ویروس منحوس نیز رونق را از بازار و اقتصاد انداخته است. با این مشکلات ما باید گرفتاری‌ها را از دوش مردم برداریم.
وی گفت: حیات و ممات من در ارتباط با مردم است. من برای مخالفین خودم در حوزه اصولگرا و اصلاح طلب احترام قائل هستم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بر روی جذب سرمایه گذاری و رونق واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: به خدمات رسانی به روستاها و مناطق محروم نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.
روشنفکر با اشاره به مشکلاتی که بر کشور حاکم است، اظهار داشت: با نماینده کهگیلویه بزرگ همدل و همگام هستیم برای رفع مشکلات استان، در همین راستا جلسات زیادی با مسئولان کشوری داشته ایم.

وی ابراز داشت: توسعه استان و رفع مشکلات آن باید محور فعالیت همه متولیان باشد و رسانه‌ها نیز باید در راستای تحقق این توسعه گام بردارند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای همه مخالفان در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا احترام قائلم، گفت: مردم مرا به نوکری پذیرفتند، بنابراین دیدارهایمان را خواهیم داشت اما اگر نمی‌توانیم مستمر در مناطق حضور پیدا کنیم ناشی از این ویروس کرونا است که این اجازه را از ما سلب کرده و در یک کلام ما شرمنده مردم هستیم.

روشنفکر افزود:رسانه باید صدای مردم باشد و منافع مردم را بر منافع اصحاب قدرت و ثروت ترجیح دهد. معامله با اصحاب قدرت و ثروت باید در نگاه رسانه مذموم باشد.
وی با بیان اینکه نقد رسانه ها باید منصفانه بدور از تخریب و توهین باشد، ادامه داد: در نقدها باید شاخص‌ها، حریم‌ها، شرایط جامعه و خطوط قرمز لحاظ شود. نباید نقد با توهین و افترا و بغض و نگاه شخصی همراه شود.
روشنفکر درپایان گفت: قول می‌دهم محور و اولویت کارم مردم باشد. با خود عهد بسته‌ام که به خاطر مردم وارد حاشیه نشوم و با مردم رو راست و صادق باشم. به رسانه‌ها هم توصیه می‌کنم که به حاشیه وارد نشوند. بر وحدت و همدلی مردم و مسئولان تاکید می‌کنم.

مدير مسئول هفته نامه‌ نسیم دنا نیز در این نشست با اشاره به اعتماد مردم به روشنفکر در انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و عقد اخوت با هیچ جریان ،گروه و باندی نبسته اند و قدردان خدمتگذاران صادق خویش هستند که در راه کاهش الام و مشکلات‌ مردم‌ گام بر می دارند.

سید ولی موسوی افزود: مردم‌ امروز از تبعیض ،پارتی بازی و نگاه غیر عادلانه‌ در دستگاهای اجرایی خسته شده اند و باید با نظارت دقیق بر روند اجرای امور به سمت سالم سازی سیستم اداری و اعتماد مردم به نظام به عنوان‌ سرمایه ای گرانقدر تلاش کرد.

وی یکی از وظایف نمایندگی را قانون گذاری دانست و گفت: انتظار می رود نماینده محترم بویراحمد ودنا در طرحها و لوایح مجلس حضور پر رنگ و فعالی داشته باشد.

موسوی، بازگشايي مدارس در شرایط کرونایی را یادآور شد و گفت: بنیه مالی دانش آموزان در سطح استان بسیار ضعیف است و بسیاری از خانواده ها توان تهیه گوشی را ندارند که انتظار می رود حضرتعالی که به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی اموزش وپرورش حضور دارید تلاش کنید تبلت در اختیار دانش اموزان قرار گيرد.

وی در پايان رسانه را رکن‌مهم فرهگسازی در جامعه‌ و جزیی از قدرت دانست وگفت: انتطار می رود صدای رسانه‌ ها را در مجلس فریاد بزنید و بخشی از اعتبارات فرهنگی را به رسانه ها اختصاص دهند تا مشکلات این قشر نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.