۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹

  امام جمعه یاسوج گفت: حماسه باشکوه و ماندگار ۹ دی مظهر بصیرت و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. . . .. به گزارش پیوارنیوز، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت حماسه حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

امام جمعه یاسوج گفت: حماسه باشکوه و ماندگار ۹ دی مظهر بصیرت و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

.

.

..

به گزارش پیوارنیوز، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با گرامیداشت حماسه حضور مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ۸۸ آن را حرکتی بجا و صحیح خواند و گفت:ملت فهیم، بصیر و غیور ایران اسلامی در چنین روزی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و انقلاب زدند و آنان را مایوس کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی فرار رسیدن ولادت باسعادت پیام آور کربلا حضرت زینب (س) را یادآور شد و افزود: به راستی و به معنای واقعی کلمه اگر این بانوی بزرگوار نبود عاشورا و کربلایی هم نبود.
وی با تبریک این روز به جامعه پرستاری گفت: پرستاران مایه ایجاد نشاط، دادن روحیه و سلامتی در بین بیماران هستند.
خطیب جمعه یاسوج به مسئله مهم سوادآموزی اشاره کرد و آن را یکی از دستاوردهای ماندگار توسط امام راحل دانست و افزود:در اوایل انقلاب فقط ۳۰۲ درصد جامعه باسواد بودند این در حالی است که به لطف خدا، برکت انقلاب و تلاش دست اندرکاران هم اکنون ۹۰ درصد جمعیت کشور باسواد است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه به مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال اشاره کرد و گفت:شرکت در انتخابات هم حق مردم و هم یک وظیفه و تکلیف شرعی است که باید تلاش کرد با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را نامید کرد.
امام جمعه یاسوج تریبون نمازجمعه را نوعی عبادت سیاسی و موهبت الهی دانست و افزود: باید سنگر نماز جمعه را بیش از پیش منسجم تر، مستحکم‌تر و باشکوهتر حفظ کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان خطبه‌ها بعد از ۲۲ سال خدمت در کسوت امام جمعه یاسوج از نمازگزاران این شهر خداحافظی کرد.
وی از مردم، همه دست اندرکاران و دستگاه‌های برپاکننده و انعکاس دهنده نماز جمعه از جمله نیرو‌های نظامی و انتظامی، ستادبرگزاری نماز جمعه و مجموعه صداوسیمای استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.