اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

تلاش برای تحقق مطالبات رهبری از آموزش و پرورش/آماده سازی دانش آموزان برای  پذیرش مسئولیت اجتماعی
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
امام جمعه شهر یاسوج گفت: طبق فرمایشات رهبری باید سند تحول در حوزه آموزش و پرورش تکمیل و مناسب سازی شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز امروز شهریاسوج با اشاره به رهنمود‌های رهبری در خصوص تربیت دانش آموزان گفت: دانش‌آموزان باید در همه ابعاد از جمله اعتقادی، علمی و فرهنگی به خوبی پرورش یابند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی، مشارکت در زندگی جمعی، آمادگی برای دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دور کردن آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی از جمله ماموریت‌های آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبری، سند تحول در حوزه آموزش و پرورش باید تکمیل و مناسب سازی شود.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به نقش اثر گذار معلمان در تربیت افراد خلاق و متعهد در جامعه گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.
خطیب جمعه شهر یاسوج با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان سرمایه‌های انسانی و اصلی جامعه هستند و باید برای شکوفایی استعداد‌های آنان تلاش مضاعف کرد.

وی خواستار حفظ شان و منزلت معلمان شد و از همه خانواده‌ها و صدا و سیما خواست نقش و جایگاه معلمان در اسلام و از گذشته تاکنون را تبیین کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه خانواده‌ها و کارکنان آموزش و پرورش بر این اصل معتقدند که باید فضای مجازی فرزندان و دانش آموزان مدیریت شود گفت: در موقعیت ویژه کشور که آموزش‌ها باید از طریق فضای مجازی ارائه شود لزوم توجه ویژه خانواده‌ها ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افرادی که با رعایت فاصله گزاری اجتماعی آیین های عزاداری‌های اباعبدالله الحسین (ع) را برگزار کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.